Mulla sama juttu, olen 2 testiä tehnyt, eka oli viallinen ja toinen näytti negaa. Tarkotus olis vielä yks tehdä, tai olsi pitänyt jo viikko sitten, mutta on ollut muuta ajateltavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zora:Moi taas. Vielä ei ole menkat alkaneet, rinnat on todella aristavat ja maitotippoja tulee (etenkin saunan tai suihkun jälkeen). Lämmöt mittasin huvikseni ja näytti 37,1.
Alkuperäinen kirjoittaja Zora:Hei. Sain lähetteet prolaktiini- ja kilpparitutkimuksiin. Eilen tein apteekin oman testin, joka näytti negaa. Toissapäivänä illalla tuli tosi paha olo (lähes oksennus tuli), mutta se meni ohi. Usein mulla edeltää huono olo ennen menkkoja, mutta ainakaan vielä ne ei ole alkaneet (nyt kp 27/27), tätä pitempää kiertoa ei ole ollut pitkään aikaan. Rinnat on arat ja edelleen tulee maitoa. Mahaa on jomotellut myös useita päiviä, mutta kaikesta huolimatta en taida olla raskaana, kun testi näytti negaa. Taitaa siirtyä meidän vauvaprojekti, jos mussa on jotain vikaa.