Maito loppuu toisesta rinnasta, toinen toimii hyvin - onko kokemuksia?

Vauvani on nyt 5 kk, ja imee kiinteiden ruokien lisäksi vielä usein. Koko imetyksen ajan toinen rinta on ollut "nihkeämpi" kuin toinen, ja vaikka imetin tunnollisesti molemmista, niin nyt kertakaikkiaan toisesta loppui maidon tulo. Muutamia päiviä vielä yritin imettää siitä, mutta vauva hermostui, kun ei mitään tullut... Ja nyt toinen rinta tuottaa maitoa yksinään! Yön jälkeen toinen maidosta täysi ja toinen ihan "tavallinen", hullun näköistä tosiaan!

Onko kellään käynyt näin? Imetänkö vaan nyt toisesta rinnasta... muuta vaihtoehtoa ei taida olla? Onkohan imetyksen jälkeen rinnat ihan eri kokoiset? :kieh:
 
toisen lapseni kanssa luulen että loppui kanssa toisesta rinnasta maito, yöllä tuli syötettyä vaan toista rintaa rinnat oli sen aikaa eri kokoiset kun imetin tietenki se missä oli maitoa oli isompi, tyttö oli sillon n.8kk ja rupesin lopetteleen sillon imetystä kokonaan. kyllä rinnat ihan samankokoiset sen jälkeen.
 
Esikoiseni alkoi hylkiä toista rintaa josta tuli "huonommin", jostain syystä siinä ei kai kaikki maitotiehyet toimi kuten toisessa. Imetin sitten loppuajan vain toisesta rinnasta, kokoero oli silloin suuri mutta palautui ennalleen imetyksen loputtua. Toisen lapsen kanssa tiesin varautua ja panostin erityisesti huonomman rinnan tarjoamiseen jolloin hylkyreaktiota ei tullut vauvan taholta ja imetys sujui hienosti molemmista rinnoista. Imetä vain lastasi vielä yhdellä rinnalla jos vain haluat! Kokoeroa voit peitellä vaatteiden alle ja hyvin todennäköisesti mitään lopullista eroa ei jää.
 
Minulla ei myöskään tullut yhtä hyvin maitoa molemmista ja vauvan kasvaessa alkoi hylkimään toista rintaa niin, että siitä sitten maito loppui hiljalleen kokonaan. Imetystä jatkoin kuitenkin. Koko eroa en oikeastaan huomannut kun nää "melonit" on muutenkin niin valtavat olemassaan :ashamed: Nyt kun imetyksen päättymisestä on jo muutamia kuukausia aikaa niin mitään eroa en ainakaan itse huomaa niissä olevan. =)
 
itselläni ei vielä ole maidontulo lakannut toisesta rinnasta, mutta toinen tuottaa selvästi enemmän maitoa joten on pakko imettää siitä useammin. Tuntuu että toinen tyhjeneekin nopeammin jos imetän siitä... ovatko rinnat sitten huomattavasti eri kokoiset jos vaan toisesta tulee maitoa? Näkyykö esim. vaatteiden kanssa myös?
Niin ja täällä tyttö on vasta vajaa 2 kk..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Montalcino:
Levoton strutsi (wow mikä nikki!), ei minulla näy vaatteiden kanssa ollenkaan, ainoastaan esim. aamulla kun pitkä aika imetyksestä, on maidollinen paljon suurempi!
:D

No hyvä juttu. Mietin just sitä et näkyykö kaikille että toinen tissi on imetystä varten ja toinen ei :whistle:
 
Hei, mulla on toinen rinta ollut oikeastaan alusta asti olematon maidontuottaja, tai sairaalassa maito nousi normaalisti kumpaankin mutta sitten parin viikon kuluttua toiseen tuli sivulle kipeä patti (tiehyttukos??) jonka jälkeen maitoa ei ole juurikaan tullut siitä rinnasta. Olenkin miettinyt että vaikuttiko tämä tiehyttukos maidontuotantoon vai olisiko maito ehtynyt muutenkin siitä rinnasta? olen nyt siis imettänyt 4kk yhdellä rinnalla, maito ei riitä, joten osaksi myös korviketta, alusta saakka :( Myös minulla rinnat on hiukan erikokoiset mutta ei sitä paita päällä juurikaan huomaa ja nännit on myös ihan erinäköiset!? Lohdullista kuulla että imetyksen jälkeen tod.näköisesti ne palaa samankokoisiksi :)
 

Yhteistyössä