maito hevonvittu 1.30 litra

  • Viestiketjun aloittaja "hippu"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28027745]ALkusoittoa, itse tätä tilasitte tukemalla kokoomuksen linjaa. Nousee entisestään ja kovasti.[/QUOTE]

En äänestänyt Kokoomusta, joten saanko minä valittaa?

Tosin ostetaan maidot mieluummin Lidlistä nykyään, alkuperästä viis.
 
"vieras"
Ruoka lapsiperheissä on sellainen asia josta ei voi eikä missään tapauksessa pidä lähteä tinkimään, maksoi mitä maksoi.

Rahankäyttö on taitolaji eli kaikki muu semmoinen mikä ei ole normiarjesta selviytymisen kannalta millään tavoin välttämätöntä, voi jättää ostamatta ja ostaa niiden sijasta vaikkapa maitoa. Maito on lapselle helpoin tapa saada kaikki tarvittavat ravintoaineet, kalsiumia, proteiinia muun terveellisen ruoan lisäksi.
 
[QUOTE="vieras";28027865]Ruoka lapsiperheissä on sellainen asia josta ei voi eikä missään tapauksessa pidä lähteä tinkimään, maksoi mitä maksoi.

Rahankäyttö on taitolaji eli kaikki muu semmoinen mikä ei ole normiarjesta selviytymisen kannalta millään tavoin välttämätöntä, voi jättää ostamatta ja ostaa niiden sijasta vaikkapa maitoa. Maito on lapselle helpoin tapa saada kaikki tarvittavat ravintoaineet, kalsiumia, proteiinia muun terveellisen ruoan lisäksi.[/QUOTE]

Maksoi mitä maksoi, mutta kannattaako samasta tuotteesta maksaa enemmän, jos toisaalta sen (ja paljon muuta) saa halvemmalla? Jää sitten vähän rahaa lisää terveelliseen, monipuoliseen ruokavalioon jota maito tukee kyllä, mutta ei ole minusta edes kovin välttämätön tuote.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
mööööh
Kohta pitää ostaa oma lehmä, saako sitä pitää talvella vaatehuoneessa ja kesällä parvekkeella ja oppiiko se sisäsiistiksi? Ainakin ämpärin voisi sitoa hännän alle ettei sonnat leviä pitkin poikin
 
Rollolainen
[QUOTE="mii";28027760]Laktoosivaivanen perhe on maksanu 1.39-1.79 jo kauan.[/QUOTE]

mä ostaiin normmalia maitoa ja kaupasta niitä lactrtrace-pilleritä mitkä pilkkoo laktoosin.
mitä se pieni piereskely haittaa....
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";28027784]Lidlin maidot valmistetaan suomessa.[/QUOTE]

juu se on sama valion maitoa, käyttää vai nimeä milbona. Samalla tehtaalla pakataan kuin valionki maito.
 

Yhteistyössä