Onks noi raxin mätöt?. Jos on ni pizza buffa parempi ylivoimaisesti. Buffas saa ite myös tilata täytteet pitsaan jos haluaa ja paljon muuta. Ku frendi vei ekaa kertaa tänä vuonna sinne ni en kyl raxiin enään mee. Ainiin bufdassa on tosi hyviä lihapulliakin ja salaatit plus hodarit ja muut
Aah ootko ihastunu johki raxin myyjäänRaxin on juu. Pizza buffassa en ole aikoihin käynyt, mutta käyn tässä lähiaikoina. Aavistuksen parempi taitaa olla buffa, mutta jostain salaisesta syystä eksyn useammin Raxiin![]()
No ei vältsii mul blondit pitkät hiukset. Vaik meijän suvun isänpuoleiset miehet on ollu jo pääkaljui 25vuotiaina. Ite 38. Ja joo tykästyin puffaan ja oon tänä vuonna frendin kaa käynnyt siellä 2 kertaaNoutosafkoilla ensimmäiset harmaat ja hiusrajan pakeneminen tulee miehelle
jo 26-36 iässä. Oon huomannut.
Ihminen on sitä mitä hän syö.
Aah ootko ihastunu johki raxin myyjään nojoo raxis ne muut ruuat ei oo edes hyviä niinkuin puffassa. Sillonku raxis kävin ni ainoostaan pitsaa. Esim puffas se lihapulla on kastikkeessa missä raxis paljaalteen vaan. No tänä vuonna käynnyt 2 kertaa puffas. Se on tos naapuri kaupungissa ei siis mun kaupungissa. Mikä sun ennätys on pitsa sliceisseis mitä syönyt mun on 23 slicee
Joo siis omituista et raxi ei panosta laatuun. Vaik mulla on röökin käryttämä makuaisti ni ne muut raxin ruuat on pahoi jopa salaatti omituista. Puffas salaattikin monipuolisempaa ja maistuvaaTyttöystävän kanssa käyn aina syömässä, eli en oo ihastunut myyjään. Buffassa on kyllä paremmat sapuskat ku Raxissa. Eka kertaa maistoin tuota raxin lihapullaa ja samalla viimeistä kertaa. En oo laskenut kuinka monta slaissia jaksan syödä pitsaa, aika paljon täytän mahaani salaatilla, niin pääsee vielä omin jaloin ulos Testaan joskus montako jaksan syödä tai no oikeastaan syön jatkossa sillä tavalla, että syön joka käynnillä enemmän pitsaa ku edellisellä käynnillä, palaan asiaan myöhemmin
Ok. Sulla oikein jellonanharja?No ei vältsii mul blondit pitkät hiukset. Vaik meijän suvun isänpuoleiset miehet on ollu jo pääkaljui 25vuotiaina. Ite 38. Ja joo tykästyin puffaan ja oon tänä vuonna frendin kaa käynnyt siellä 2 kertaa
Ok. Sulla oikein jellonanharja?
Wowzers, laitan yläfemmat sille, tukkajumala. Kolmekasi
on vielä alle nelkyt eli aika nuori.
Mutta toisilla tukka lähtee alle
30 jo, näin se on.
Ootko sie jellona naaras. Minä lekottelen puun alla ku sä käyt hakee mulle mureen antilooppi pihvinOk. Sulla oikein jellonanharja?
Wowzers, laitan yläfemmat sille, tukkajumala.Kolmekasi
30 jo, näin se on.
Omg sä puhuit jellonista ja tää biisi tuli randomil heti seuraavaks.Ok. Sulla oikein jellonanharja?
Wowzers, laitan yläfemmat sille, tukkajumala. Kolmekasi
30 jo, näin se on.
Tee palstalle video kun saavutat 24 slicee ja sen voitto annoksen mä tarjoon sit. Ootko koskaan katellu ruuan syönti kilpailua. Siel on yks pieni aasialais nainen raina huong en sata varma oot tost nimest mut se pystyy syömään isoi määriä ruokaa. Onko noi ruuan syönti kilpailut sun mielestä pröystiäleviä? Ku osassa maailmaa nähdään nälkää? Ei ruualla pitäisi mässäillä. Oltiin paremmas kunnos muutama vuosikymmen sitten ehkä se ruuan tervelisyys oli toista silloin enempi ilman teollista kuonaa ja lisä aineitaTyttöystävän kanssa käyn aina syömässä, eli en oo ihastunut myyjään. Buffassa on kyllä paremmat sapuskat ku Raxissa. Eka kertaa maistoin tuota raxin lihapullaa ja samalla viimeistä kertaa. En oo laskenut kuinka monta slaissia jaksan syödä pitsaa, aika paljon täytän mahaani salaatilla, niin pääsee vielä omin jaloin ulos Testaan joskus montako jaksan syödä tai no oikeastaan syön jatkossa sillä tavalla, että syön joka käynnillä enemmän pitsaa ku edellisellä käynnillä, palaan asiaan myöhemmin
__Omg sä puhuit jellonista ja tää biisi tuli randomil heti seuraavaks.
Leijona kuningas. This land.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
___Ootko sie jellona naaras. Minä lekottelen puun alla ku sä käyt hakee mulle mureen antilooppi pihvin mikä on sun erikoisin ruoka mitä oot maistanut?
En oo vaan puoliks lappalainen ja puoliks hämäläinen. Et pitääks noit ittensä just sen takii balansissa? Itse asun etelässä. Onko sun mielestä etelä likainen? Onks sellaista bändii nimeltään kuin likainen etelä jos on ni käy kurkkaa oisko kirkkonummi?.___
___
Lolz. Ai että oonks mä
jelluunanaaras?
Sitäkö sä tiedustelet?
On mulla blondi kuontalo..
Sellainen kissamainen
kissanainen, samba
veressä sort of kind of;
oon kyllä olemukseltani,
I give you that.
Tiijäkkö, en pysty
näin äkkiseltäni
nimeämään
mtn yhtä ylitse muiden
spessuu safkaa
reissuiltani. Tosi erikoisia
kala/liha/riistaviritelmiä
oon vetänyt nassuun..
Rakastan erityisesti
runsaita aamupaloja
eksoottisin
mehukkain hedelmin.
Erikoiset kakut, leivokset,
jälkiruoat. Njaam.
*Puheesi perusteella oot
jostain läheltä. Savo/
Karjala area osuuko?
___
___
Tee palstalle video kun saavutat 24 slicee ja sen voitto annoksen mä tarjoon sit. Ootko koskaan katellu ruuan syönti kilpailua. Siel on yks pieni aasialais nainen raina huong en sata varma oot tost nimest mut se pystyy syömään isoi määriä ruokaa. Onko noi ruuan syönti kilpailut sun mielestä pröystiäleviä? Ku osassa maailmaa nähdään nälkää? Ei ruualla pitäisi mässäillä. Oltiin paremmas kunnos muutama vuosikymmen sitten ehkä se ruuan tervelisyys oli toista silloin enempi ilman teollista kuonaa ja lisä aineita
Ja jos rikot sen ni pitäähän se luottaa. Mutta muista ylensyönnissä on riskinsä. Jopa yksi kuningas kuoli ylensyöntiin ja kuoli. Joten omalla riskillä sitten. Nykyään syön paljon vähemmän. Hyvä et yhtä pitsaa jaksaa kokonaan. Syötkö sä pitserian pitsan kerralla? Mitkä täytteet sun lempi?Olen jonkun verran katsellut noita syömisvideoita, mutta en oikein pidä niistä ihan ultimaattisista. Itse tykkään syödä ruokani hosumatta rauhallisesti nauttien, enkä myöskään syö itseäni ähkyyn asti vaikka toisinaan aika isoja annoksia syönkin. Videota tuskin teen, mutta varmaan kuvakoosteena syömistäni pitsoista voin laittaa, mikä ei tietenkään todista sitä, että söin kaiken minkä kuvasin. Parin viikon päästä käyn buffassa niin otan jonkun kevyen lähtötason ja lisään sitten pikku hiljaa kunnes 24. slicen tavoite on saavutettu
Ja jos rikot sen ni pitäähän se luottaa. Mutta muista ylensyönnissä on riskinsä. Jopa yksi kuningas kuoli ylensyöntiin ja kuoli. Joten omalla riskillä sitten. Nykyään syön paljon vähemmän. Hyvä et yhtä pitsaa jaksaa kokonaan. Syötkö sä pitserian pitsan kerralla? Mitkä täytteet sun lempi?
Joo kaverinini tilas tän pitsan toissaviikol. Siis kebab,punasipuli,feta,jalapeno ja tomaatti. Ite en yleensä pidä lämpimäst tomaatist varsinkaan pitsas mut nyt mikros lämmitettynä uudestaan oli aik hyvää. Sitkun mash nih kokeilen tota pitsaa. Mitäs oot mieltä kebab rullista? Yhes mestas tääl niin iso etten jaksais kerral edes puolii syödä. Mut mikä sun mielest aitoo kebabbii?Harvemmin syön kerralla koko pitsaa. Pitsaa olen syönyt taannoin ehkä vähän liikaakin niin en syö mitään tiettyä pitsaa aina, yleensä pitsoistani löytyy kuitenkin ananas ja mitä yleensä ei löydy, niin se on kinkku (kinkkuvalmiste). Kebabin ja tonnikakalan otan täytteeksi myös usein ja siihen sitten vähän mielen mukaan muita täytteitä. Täällä on majoneesi pitsoissa aika kovassa huudossa, sitäkin toisinaan otan. Mieluiten tilaan monta erilaista pitsaa ja herkuttelen niitä![]()
Joo kaverinini tilas tän pitsan toissaviikol. Siis kebab,punasipuli,feta,jalapeno ja tomaatti. Ite en yleensä pidä lämpimäst tomaatist varsinkaan pitsas mut nyt mikros lämmitettynä uudestaan oli aik hyvää. Sitkun mash nih kokeilen tota pitsaa. Mitäs oot mieltä kebab rullista? Yhes mestas tääl niin iso etten jaksais kerral edes puolii syödä. Mut mikä sun mielest aitoo kebabbii?
Joo siis oliko bulgariassa kun olin niin siel se oli lammas keban. Noh niist ruuist sain ku katukeittiöst otin niit kebabei nih salmonellan ja sit laihduin 10kg viikos. Et pitäiskö taas ottaa salmonella ni tulee luonnon painon pudotus? Kelaa eiks kebab rulla oo halvempiki kuin kebab eanskalaiset? Ja paljo enemmän lihaa rulassa.Noita tukkukebabeja olen tottunut syömään, itseasiassa en ole sellaista premium/aitoa kebabia syönytkään. Täällä on yksi paikka mistä saa loistavaa kanakebabia ja toisesta paikasta saa hyviä kebabrullia, jotka on kaiken lisäksi todella isoja (noin, 1,5 kg). Kebabrullat on siis suurta herkkuani ja söisin niitä useamminkin, mutta tyttöystävä jarruttelee vähän herkutteluani