Maistraatti häät

Heips :)

Suunnittelemme pienimuotoista vihkitilaisuutta,maistraattissako vaikko kirkollinen toimitus,missä se sitten voisi olla muualla kuin esim.kirkossa? Kyselenkin nyt teidän muiden hää juhlistanne:
Miten juhlistitte häitänne esim.maistraatissa käynnin jälkeen,kertokaa mitä järjestitte juhlistamaan päiväänne?
Oliko teillä ihan hääpuvut,kukat ja kaikki?

Itse emme vielä ole kovin suunnitelleet haluammeko mukaan edes todistajia,jos niin ketkä...Mietinnässä on myös miten ilmoitamme sukulaisille ja ystäville vihkimisestä,ketä haluamme kanssamme juhlistamaan...Mimmoisesti juhlimme jne...

Itse olen kerran ollut naimisissa ja siksi haluan nyt kunnioittaa miehen toiveita ja viettää häät mieluisana juhlana,hänen toiveiden mukaisesti.

Kaikki kivat kokemukset ovat tervetulleita suunnitelmiimme mukaan :heart: :heart: :heart:
 
Mietin tässä:

Josko kävisimme maistraatissa ensin ja esim.seuraavana tmv.päivänä sitten juhlistaisimme =)

Laitettais nätiksi,käytäis kampaajalla,kuvaamossa.Kutsuttaisiin rakkaimmat kotiimme ja lähdettäisiin vaikka viikonlopuksi kylpylään :)

Miltäs semmoinen kuulostaisi vai pitäisikö kaiken olla samalle päivälle?
 
Me oltiin ensin salaa kihloissa ja sitten mentiin salaa maistraatissa naimisiin. Perjantaina (koska oma vihkipäivä on meidän firmassa palkallinen vapaa) keskellä päivää. Mulla oli tummansininen iltapuku, miehellä musta puku. Oli kukkakimppu, hiukset laitoin itse. KÄytiin valokuvassa ensin. Pari päivää ennen asia paljastettiin siskolle ja sen miehelle, jotka saivat järjestettyä iltapäivän vapaaksi ja tulivat todistamaan. Maistraatin jälkeen menimme ravintolaan (kabinettiin) ja siellä syötiin todistajain kanssa pitemmän kaavan mukaan.
Tämän jälkeen ajettiin miehen äidin luo kertomaan uutista ja myöhemmin illalla mun äidin luokse. Muut saivat sitten hääkuvakortin. (Juoru siis levisi salamavauhtia kun oli mun mammalle kerrottu.)

Olihan siinä jännitystä, kun piti pitää koko homma salassa! Seuraavana maanantaina tarjosin töissä kakkua ja vaihdoin sähköpostiosoitetta. Muuten, kun vaihtaa nimeä, pitää ilmoittaa noin 1000 paikkaan, joista noin kolmanneksessa vastataaan, että saamme tiedon suoraan väestörekisteristä. Kiva, mutta mistä mä tiedän kuka saa tiedon ja kuka ei? Älä unohda kirjastokorttia...
 

Yhteistyössä