Maistiaisia työelämästä ja todellisuudesta

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
Ensimmäinen päivä ensimmäistä pakollista, mutta niin odotettua työharjoittelujaksoa. Ja miten sitten sattuikaan. Poika on niin kipeä ettei tässä mihinkään päästä kuin lääkäriin :ashamed: Jeps, on tosiaan maistiaisia tulevasta. Mahdoin antaa juuri hyvän kuvan itsestäni ahkerana ja tunnollisena työntekijänä :headwall: :ashamed: Onneksi työntekijä siellä harjoittelupaikassa vakuutti että kaikki on hyvin ja ilmestyn paikalle sitten toivottavasti keskiviikkona. Täytyy kysyä voinko tehdä maanantain vaikka korvaamalla jotenkin muuten. Miten ihmeessä homma menee multa aina näin nurinkurisesti?

Noin se aina mullakin menee! Ja kaikilla joilla on lapsia niin noin tapahtuu.
Ei noille sairastumisille mitään voi vaikka päällään seisois ja hoosianna laulais.
Elämää se on!

no ei noille mitään voi, normaalilla järjellä varustettu työpaikka tuon kyllä ymmärtää, mulle kävi aikoinaan niin että olin just aloittanut uudessa työpaikassa, niin seuraavalla viikolla tuli kutsu pojan käsileikkaukseen, 2 viikkoa saikkua, mutta ei siinä mitään, hyvin meni ja kukaan ei osoittanut mieltä, jatkoin tuolla työpaikassa kolme vuotta, ja kivaa oli :)

Pitääkö sitä lapsen vuoksi tulleita poissaoloja mitenkään korvata? En tiedä sun harjoitteluehdoista sen enempää, mutta eihän vakkaritkaan niitä mitenkään korvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö sitä lapsen vuoksi tulleita poissaoloja mitenkään korvata? En tiedä sun harjoitteluehdoista sen enempää, mutta eihän vakkaritkaan niitä mitenkään korvaa.

Siitä on neuvoteltava ohjaavan opettajan ja ohjaajan kanssa. Eli saattaa olla niin, että joudun sen vielä korvaamaan jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mua pelottaa se, että kun mä meen huhtikuussa harjoitteluun niin varmaan molemmat sairastuu tyyliin vesirokkoon ja saan olla viikkotolkulla pois ja sitten en valmistukaan vieläkään |O

:hug: Mä pidän ainakin peukut tiukasti pystyssä sulle, ettei niin käy :)

Yhteistyössä