Mainosten jakaja jakaa saatana mainoksia kello 23.30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
äsken just kolisteli rappukäytävässä, eikä ole eka kerta. Aukaisin oven kun se tunki niitä saasteita meille ja sanoin että "Onks pakko jakaa keskellä yötä tätä postia!?" Tais olla vähän yksinkertainen ihminen asialla, koska se vain tuijotti mua, eikä saanut sanottua sanaakaan. Just tommosia ihmisiä mä inhoon. Ei kykene sanaa suustaan ulos saamaan moitittuna aiheesta. "Vähän aikaisemmin pitäis kyetä tämmöiset tekemään", opastin perään. Vaikka ois miten tehtävä kahta työtä vaikka niin ei tuommoinen sovi. Voisin valittaa hänen pomolleen, jos haluaisin.

Suu suppuhun ja anna työrauha!
Jonkun on tehtävä tuokin työ ja hän ymmärsi olla hiljaa eikä lähtenyt sinun yksinkertaiseen, lapselliseen leikkiin mukaan.
Voisit toki valittaa hänen pomollensa ja niin myös moni haluaisi varmasti valittaa naputtavasta naapurista, joka kyttää ovella huikkimassa yöaikaan nasevia kommentteja... :whistle:

Jonkun on tehtävä tuokin työ ja hän ymmärsi olla hiljaa eikä lähtenyt sinun yksinkertaiseen, lapselliseen leikkiin mukaan.
Voisit toki valittaa hänen pomollensa ja niin myös moni haluaisi varmasti valittaa naputtavasta naapurista, joka kyttää ovella huikkimassa yöaikaan nasevia kommentteja... :whistle:
Kuule ei varmaan kuulu normaaleihin ASUMISEN ääniin jakaa lehtiä rappukäytävässä kello 22.30 niin että se nainen sais varoituksen välittömästi, jos oon pomoonsa yhteydessä. Ja se ois varmaan sanonut jotain jos sillä vain ois lantusta tullut ulos mitään. Ja naapuri varmaan hymähti yläfemmaa, kun kuuli, että jollekin ei sovi elämän häiritseminen keskellä yötä täällä.

Kyttään sitä seuraavallakin viikolla siellä, kun noin sinäkin kuvitttelet tässä, että mä oon väärässä. Mä olen tässä nimittäin oikeassa, ja se jakajaämmä väärässä, kos kuvittelee saavansa luvan häiritä mua tai muita. Tai ei tarvitse edes kytätä, sen koluamiseen havahtuu kyllä.

Pirautappa vaikka heti pomolle, niin saat tuonkin pois mielestäsi.
Asian olisi varmasti voinut ilmaista ilman turhia loukkauksia ja raivoamisia.
Pura turhautumisesi vaikka liikuntaan alkuillasta, niin rauhoitut alkuyöstä.
Vai haluatko sinuakin kohdeltavan alentuvasti ja loukkauksia ladellen, jos et ole jonkun mieleen sillä hetkellä?

Vai haluatko sinuakin kohdeltavan alentuvasti ja loukkauksia ladellen, jos et ole jonkun mieleen sillä hetkellä?
No en nyt yöllä rupea pirauttelemaan. Loukkaushan se tietysti oli, että moititaan väärintekijää.
ap

Tähänhän se ei vaikuta, mitä minä haluan. Jos siis toimin väärin.
ap

Minun mielestäni "onko pakko.." ei ole MITENKÄÄN epäasiallisesti aloitettu. Hän häiritsi minua ja mulla oli oikeus huomauttaa siitä, että hän on väärään aikaan jakamassa MAINOKSIA. Jossain luki, että ne pitäisi pyrkiä jakamaan klo 21 mennessä. Johan sen nyt järkikin sanoo.
ap

Tän on pakko olla paska provo :D

Ei kukaan voi olla noin elämäänsä kyllästynyt xD
Tykkäisitkö itse jos joku tulis sun ovelle 23.30 koluamaan? Sillä oli sen vetran paksu nippu mainoksia, että niitä piti oikein asetella ja tunkea luukusta sisään, ei vain kevyesti tipautaa. Oisko ihan okei? Ehkä tää tyyppi kuvitteli, että ne ovet on äänieristettyjä tai että jakaa okt-alueella tienposken laatikoihin.
ap

Yhteistyössä