Mainokset

Mikä mainos koskettaa? Tekee vaikutuksen? On vain niin hyvä?

Mulle kolahti se vakuutusmainos, missä aikuistuva poika tekee lähtöä kotoa ja äiti näkee hänessä vielä pienen leikki-ikäisensä. Piti itekin mennä halaamaan omaa poikaa ja tippa nousi linssiin :'( =)
 
Ei nyt voi sanoa että "koskettaa", mutta musta kivoja on ollut finnair- yöksi kotiin, auto-mainos(wolkkari) missä vanhempi pari ja nuorempi pari näköalatasanteella ns. päivitetty versio, ja sit soneran mainokset hauskoja.. :)
 
Mun mielestä se Finnairin poro-mainos on kiva - ja lapset haluaa sitä katella mun kännykästä (nokialaisessa on siis valmis mainosfilmi) :) . Sit se automainos, jossa kaks pikkupoikaa "kiihdyttää" ja toinen "ei vaihda" lainkaan ja inisee lopulta naama punasena. Se poika on tosi vekkuli. Kauppalehdellä oli kans joskus kiva mainosidea, kun roskapussin ulosvientiä delegoitiin perheessä - "jokainen on oman elämänsä toimitusjohtaja" tai sinnepäin.

Jatkan tästä, kun joku taas osuu kohdalle - aina kun ei muistu mieleen.
 
Meikkis kuuluu niihin jotka kääntää kanavan heti kun mainokset alkavat. Niitä, kun meillä päin tulee niin jumalattomasti. Esim jos on joku suosittu sarja menossa vaikka täydelliset naiset niin sen aikana voi olla huoletta joku puolisen tuntia mainoksia ei sentään yhteen menoon , mutta sellasissa 10 minuutin pätkiä.
Ainoo mainos mikä mulla on jostain kumman syystä jäännyt mieleen on "once" eli invaliidi-yhdistyksen lotto mainos missä taustalla suomalainen tango suomeksi laulettuna, nimi ei tuu mieleen.
Meillä sen takia niin paljon mainoksia, kun täällá ei makseta tv-lupia ja jotenkinhan ne leffat sun mut sarjat on maksettava tuottajille ja rahat kanavien työntekijöden palkkoihinkin on jostain saatava.
 
Se on kans koskettava mainos se rintasyöpämainos, jossa lapset ovat jääneet kaipaamaan kuollutta äitiään ja sit se viimeinen lapsi ikäänkuin kääntyy äitinsä puoleen ja katsoja olettaa, ettei sitäkään äitiä enää ole, mutta se äiti onkin jäänyt eloon ja ottaa lapsen syliin.
 
Mua huvitti se mainos, missä mies tuli kaupasta kotiin kamalan äkäisenä ja mikään ei sujunut ja sitten kun sai ruokaa, niin "siitä tuli aiva eri ihminen" ja mainoksessa se mies muuttui myös toiseksi. En edes muista mitä mainostivat, mutta se jotenkin se kolahti, liekö mies aina huonotuulinen nälkäisenä :LOL:

Toinen hyvä ruokamainos oli se missä lapset väittelivät että mun äiti tekee parempaa ruokaa kun teidän äiti ja jne mutta sitten se pikkanen sanoo hiekkalaatikosta että meidän äiti tekee teidän kaikkien äitien ruoat! :LOL:

Koskettavia ei nyt tule mieleen, näitä hauskoja vaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 14:09 Footballers Wife kirjoitti:
Mikä mainos koskettaa? Tekee vaikutuksen? On vain niin hyvä?

Mulle kolahti se vakuutusmainos, missä aikuistuva poika tekee lähtöä kotoa ja äiti näkee hänessä vielä pienen leikki-ikäisensä. Piti itekin mennä halaamaan omaa poikaa ja tippa nousi linssiin :'( =)
On tosi herkkä mainos, tippa tuli täälläkin.
Ja se lasten hiekkalaatikolla kehuminen, kun siitä vaalea pikkutytöstä tulen minä itse mieleen; tapaan nyökytellä päätäni samalla lailla ja vaalea pitkätukkainen olen ja olen aina ollut. Kiva nähdä välillä herttaisia piirteitä itsessään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 00:23 Pihlamaaria kirjoitti:
Mua huvitti se mainos, missä mies tuli kaupasta kotiin kamalan äkäisenä ja mikään ei sujunut ja sitten kun sai ruokaa, niin "siitä tuli aiva eri ihminen" ja mainoksessa se mies muuttui myös toiseksi. En edes muista mitä mainostivat, mutta se jotenkin se kolahti, liekö mies aina huonotuulinen nälkäisenä :LOL:

Toinen hyvä ruokamainos oli se missä lapset väittelivät että mun äiti tekee parempaa ruokaa kun teidän äiti ja jne mutta sitten se pikkanen sanoo hiekkalaatikosta että meidän äiti tekee teidän kaikkien äitien ruoat! :LOL:

Koskettavia ei nyt tule mieleen, näitä hauskoja vaan.
:) noi on kivoja molemmat
sit sekin on hauska missä nuori nainen(?) on kuskaamassa mummoa eikä saa takakonttia auki ja auto heiluu hirveesti...mummo nousee autosta ja käy potkaisemassa autoa taakse ja kontti aukeaa. :) oliko sekin joku vakuutusmainos?!
 
Mulle on jäänyt mieleen se kahvimainos, jossa poliisit pysäyttää kuplakuskin ja... "vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön" vai miten se meni, mainostettiin pehmeämpää kahvia. Saman sarjan muutkin mainokset olivat ihan jees.
Automainokset ovat yleensä tosi tylsiä, mutta oon tykännyt tästä nykyisestä Sean Connery-mainoksesta ja siitä, jossa oli Dustin Hoffman, jossa se meni sinne kirkkoon hakkaamaan ikkunaa kesken häiden ja haki tyttärensä pois vihkiäisistä. Siinä kun viitattiin Hoffmanin elokuvaan "Miehuuskoe". Nää ei siis todellakaan ole koskettavia, vaan hauskoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 11:51 rentunruusu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 00:23 Pihlamaaria kirjoitti:
Mua huvitti se mainos, missä mies tuli kaupasta kotiin kamalan äkäisenä ja mikään ei sujunut ja sitten kun sai ruokaa, niin "siitä tuli aiva eri ihminen" ja mainoksessa se mies muuttui myös toiseksi. En edes muista mitä mainostivat, mutta se jotenkin se kolahti, liekö mies aina huonotuulinen nälkäisenä :LOL:

Toinen hyvä ruokamainos oli se missä lapset väittelivät että mun äiti tekee parempaa ruokaa kun teidän äiti ja jne mutta sitten se pikkanen sanoo hiekkalaatikosta että meidän äiti tekee teidän kaikkien äitien ruoat! :LOL:

Koskettavia ei nyt tule mieleen, näitä hauskoja vaan.
:) noi on kivoja molemmat
sit sekin on hauska missä nuori nainen(?) on kuskaamassa mummoa eikä saa takakonttia auki ja auto heiluu hirveesti...mummo nousee autosta ja käy potkaisemassa autoa taakse ja kontti aukeaa. :) oliko sekin joku vakuutusmainos?!
toi mummo -mainos olikin opkk:n
 

Yhteistyössä