Maidottomat mokkapalat!?

• Viestiketjun aloittaja Dahlia
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ihanko totta! No veteenhän mä sen sit tietty teen. Jotenkin ajattelin, että maidon koostumus tai maku tms. vaikuttais, tai jotain.. Ajattelin jo, että pitäiskö panna appelsiinimehua.. Mutta veteen siis, kiitoksia!

espresso
Itselläni juuri uunissa paistumassa mokkapalojen pohja, jossa korvasin osan ohjeessa olleesta maidosta kahvilla. En jaksanut alkaa edes keittämään kunnon kahvia vaan sekoittelin veteen vähän pikakahvijauhetta! :p Pidän kahvista, joten uskoisin sen sopivan ainakin minun makuuni. Saa nähdä miten tytön käy... :)

voi ei....
Mun on PAKKO saada mokkapaloja!!!!

Ap:lle tiedoksi, että kaikessa leivonnassa maidon voi korvata millä tahansa muulla nesteellä, eikä sitä lopputuloksesta erota. Paitsi jos käyttää ison määrän mehua, sillon maku sattaa tulla läpi. Mutta mun mielestä toi appelsiini vois sopii tosi hyvin mokkapaloihin. Nehän vois sitten koristella jollain appelsiinikoristeilla tms.

Onko outo?
Tarkoitus tänään tehdä maidottomia mokkiksia niin tuli vaan mieleen että miltähän maistuisi jos laittaisi omatekoista punaherukkamehua nesteeksi? Paaaaljon kaakaota tulee myös pohjaan.

Yhteistyössä