A
ap
Vieras
mitä laitatte kääretortun väliin jos täytyy olla maidoton.. siis jotain muuta kun hilloa?
(kaurakermat käy) joku hyvä mousse?
(kaurakermat käy) joku hyvä mousse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:ihme kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hilloa, vauvansosetta esim. mango. Ja aika outo kysymyskoska eihän kääretortun täyte ole mikään maidollinen noin vakiona, patisi tietty nuo kaupan kääretortut jotka on pahoja. Itse tehtyyn käy ihan vaikka vaan perus mansikkahillo missä siis ei normaalisti ole maitoa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuo banaani/ vanilja yhdistelmä kuulostaa aika kivalle![]()
tuo kakku ei siis käy kun pitää olla myös gluteeniton.. sitruuna kuulostas aikuisen makuun hyvältä mutta lapselle tässä mietiskelen vaan uusia ohjeita..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hilloa, vauvansosetta esim. mango. Ja aika outo kysymyskoska eihän kääretortun täyte ole mikään maidollinen noin vakiona, patisi tietty nuo kaupan kääretortut jotka on pahoja. Itse tehtyyn käy ihan vaikka vaan perus mansikkahillo missä siis ei normaalisti ole maitoa
![]()
mikä ihme täs nyt on outoa!!?? kyse oli vaan siitä et hillolla niin monta kertaa tehty ja kaipaa uusia ohjeita! ja jos löytys maidottomana versiona joku mousse mitä joku olis kokeillu ja todennu sen hyväksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuo banaani/ vanilja yhdistelmä kuulostaa aika kivalle![]()
tuo kakku ei siis käy kun pitää olla myös gluteeniton.. sitruuna kuulostas aikuisen makuun hyvältä mutta lapselle tässä mietiskelen vaan uusia ohjeita..
googleta maidoton, ni saat pilvinpimein ohjeita.. miks juuri kääretorttu? käviskö esim. muffinsit? ne voi tehdä öljyyn ja perunajauhoilla
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hilloa, vauvansosetta esim. mango. Ja aika outo kysymyskoska eihän kääretortun täyte ole mikään maidollinen noin vakiona, patisi tietty nuo kaupan kääretortut jotka on pahoja. Itse tehtyyn käy ihan vaikka vaan perus mansikkahillo missä siis ei normaalisti ole maitoa
![]()
mikä ihme täs nyt on outoa!!?? kyse oli vaan siitä et hillolla niin monta kertaa tehty ja kaipaa uusia ohjeita! ja jos löytys maidottomana versiona joku mousse mitä joku olis kokeillu ja todennu sen hyväksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hilloa, vauvansosetta esim. mango. Ja aika outo kysymyskoska eihän kääretortun täyte ole mikään maidollinen noin vakiona, patisi tietty nuo kaupan kääretortut jotka on pahoja. Itse tehtyyn käy ihan vaikka vaan perus mansikkahillo missä siis ei normaalisti ole maitoa
![]()
Joo et kyllä kyselly et uusia vaihtoehtoja vaan tossa sun aloituksessa lukee et mitähän vois laittaa kääretortun väliin missä ei oo maitoo ja siis jos mietit ihan itse (jos siis kykenet siihen ) niin vaihtoehtoja on lukemattomia.