maidonjuonti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Jätin muutama viikko tuttipullon 1v2kk ikäiseltä pois, koska maitoa alkoi mennä siinä määrin liikaa että ruoka ei maistunut.

Samaan syssyyn siis jätin öisen maidonjuonni myös poois, ja ihan hyvin on mennyt.

Ongelma on nyt vain siinä, että nokkamukista ei suostu juomaan maitoa! Vain vettä tottunut juomaan nokkamukista, ja jos laitan maitoa, sylkee pois! Eli maitoa ei ole juonut sitten pariin viikkoon :whistle:

Olen kokeillut kaikki maidot suurinpiirtein, mikään ei kelpaa...

Nyt on pakko laittaa ruokiin maitoa, ja välipalaksi yrittää keksiä maitotuote että saisi edes sen 4-5dl päivässä kasaan mitä suositellaan. En usko että ihan tuohon kyllä päästään. Kertokaa millä konstilla saan lapsen juomaan maitoa edes vähän? Sylkee siis heti pois kun huomaa että sehän ei ollutkaan vettä.

Siinä mielessä olen tyytyväinen pullon poisjääntiin, että ruokaa menee nyt tosi hyvin! Ennen meni maitoa toooooooosi paljon, ruokaa erittäin vähän, ja nyt toisinpäin :p

Hei! Meillä vielä tissutellaan, joten yleensä ei ongelma maidonsaanti jos olen koko päivän kotona. Työpäivinäni typy ei juurikaan pullosta tai kupista maitoa juo. Silloin tarjolla maustamaton jogurtti, juustoa ja maitolisä puuroon. Onnea matkaan ;)

Uusimmat

Yhteistyössä