maidon tulo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Mulla vauva 9 vko:a ja maito tuntuu loppuvan väkisinkin, mutta vaan toisesta rinnasta... =(
Olen antanut pullosta lisämaitoa jo kuukauden mutta joka syötöllä kuitenkin imettänyt niin paljon kuin vaan rinnoista tulee. Mutta tää että vaan toisesta rinnasta tulee enää maitoa vähän ihmetyttää. onko mitään konstia että sais taas maidon normaalisti herumaan kummastakin?
mm.lämpötyynyt ja lypsämiset olen jo koittanut... ei toivottua tulosta.

mä oon kuullu semmosestakin äidistä joka täysimetti lastaan mutta vaan toisesta rinnasta. Sillon se toimiva rinta vaan tuottaa tuplasti enemmän maitoa. En osaa sanoa mikä saisi rinnan toimimaan paremmin, oot varmaan kokeillu tiheämpää syöttöäkin. Mullakin toinen rinta tuotti huonommin ja maidon niukkina aikoina syötiin siitä rinnasta aina tiheämmin että sain maidontuotannon siinä nousemaan ja se kyllä onnistui.

Syötä vain molemmista. Voi olla, että toisesta tulee vastaavasti enemmän, mutta älä jätä toisestakaan imetystä. Voi se tas palautuakin. Hyvä kun olet noin sitkeä.

Mä olen täysimettänyt kohta puoli vuotta ja mulla on ollu koko ajan niin, et jommastakummasta rinnasta tuntuu aina tulevan vähemmän sitä maitoa. Siihen on sit auttanu aina se, et olen vaan sitkeästi imettänyt nimenomaan siitä rinnasta ja useamman imetyskerran peräkkäin.

Yhteistyössä