Maidon täyttämät rinnat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sain lauantaina vauvan ja maito on noussut rintoihin TODELLA hyvin, liiankin kanssa.. näillä rinnoilla imettäisi kolme tuollaista vauvaa :D Ovatko rinnat tällaiset koko imetysajan, kuin silikonipallot vai tasoittuuko nämä jossain vaiheessa??? Ovatko nämä yhtä kovat koko imetysajan?!

Eivät tule jäämään sellaiseksi! Alussa aina maidon ylitarjontaa jonkin aikaa eikä kaikki se rintojen pullotus johdu maidosta, muutenkin turvotusta on! Sitten kun maidontuotanto tasaantuu vauvalle sopivaksi niin huolestut riittääkö maitomäärät, ja kyllähän se riittää vaikka rinnat ovat ihan erilaiset siihen verrattuna...

Tasoittuu ne, saattaa ne myöhemmin mennä kovaksi jos tulee normaalia pitempi tauko imetyksessä (esim. mies antaa vauvalle maitoa yhden syöttövälin), mutta pehmenee sitten kun vauva seuraavan kerran imee :)

Pumppaa pakkaseen talteen kun tulee kerran noin paljon! Tuo sinun maitosi on vielä nyt kaikkein ravitsevinta ja terveellisintä kun on tuota "alkumaitoa". Itse pumppailin paljon jemmaan pakkaseen maitoa kun sitä alussa tuli tulvimalla!

Rinnoissa on maidon lisäksi turvotusta, kun aineenvaihdunta kiihtyy ja rintarauhaset aloittavat uuden tehtävän. Useimmilla turvotus laskee 1-3 kuukauden jälkeen. Sitten moni taas luulee maidon loppuvan kesken, varsinkin, jos osuu yhteen tiheän imun kauden kanssa tuo turvotuksen lasku... Eli muista tämä ketju kun alat panikoimaan ;)

Minä olen imettänyt jo kolme vuotta. Nämä ovat aika tyhjät pussit verrattuna niihin H-kuppeihin mitä oli synnytystä seuranneina viikkoina :D Olen katsonut kuvia siltä ajalta ja voi HUH HUH, miten voi pienellä ihmisellä olla niin saa**nan isot tissit? xD

Yhteistyössä