Maidon nousu ja kiihottuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt on pakko kysyä teiltä muilta jotka imetätte, nouseeko teillä kiihottuessa maito? Mulla kerran seksin aikana alkoi valua ihan hulluna, ja joskus on riittänyt ihan vain että ajattelen seksiä ja sitten kiihottunut, niin maito noussu :O Koskaan en ole kuullut tällaisesta. Onko siis muillekin käynyt näin vai olenko joku ihme tapaus?

Asia on tabu, eikä siitä ole tapana puhua. Näin siksi, että imettämiseen ei haluta yhdistää ajattelussa seksuaalisia tunteita. Vähän vastaava asia on synnytyksessä koettu orgasmi, joka on vielä varjellumpi tabu.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Asia on tabu, eikä siitä ole tapana puhua. Näin siksi, että imettämiseen ei haluta yhdistää ajattelussa seksuaalisia tunteita. Vähän vastaava asia on synnytyksessä koettu orgasmi, joka on vielä varjellumpi tabu.

Onhan ne nyt kaksi eri asiaa, että kiihottuisi imettäessä, kun että kiihottuessaan seksin aikana alkaa maito valua rinnoista :headwall: Ei siihen imettämiseen mitään seksuaalista liity (toivottavasti ainakaan kellään).

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Johtuisko ihan yksinkertaisesti siitä, että se seksi tuntuu rinnoissakin (yleensä?) ja sen takia se maidon valuminen aktivoituu kesken setin.

Toi vois olla kai ihan pätevä selitys. Ei nyt kuitenkaan neuvolassakaan kehtaa kysyä tästä.

Mitä tohon jälkimmäiseen kommenttiin, niin siitä olen kyllä lukenut että toiset saavat orgasmeja tai vastaavan tuntuisia imettäessä. Mä en ole kyllä imettäessä taas koskaan mitään tuntenut, mutta varauduin kyllä siihenkin kun raskausaikana jo tosta luin. Mutta tää tosiaan ihan uus juttu että kiihottuessa alkaa maito valuu. Ärsyttävää kyllä :/

Emilyn, kuule kun juuri imettäminen voi aikaan saada seks. mielihyvää (JOPA) ja tämä liittyy mm. hormoneihin(KIN). Tabu, eikä liity todellakaan itse vauvaan/oo pefofiliaa

Yhteistyössä