Reilu 7v häistä ja hääasu on aivan valtava, tosin me mentiin maistraatissa naimisiin eikä varsinaista hääpukua mutta se mitä silloin pidin on aivan liian suuri nyt.
no ei takuulla, mä painoin silloin 52kg kun naimisiin menin ja olin 5 kuulla raskaana,mutta nyt on elopainoa enémmän... tosin mulla oli vuokrapukukin :saint:
Häistä aikaa melkein 17 vuotta ja kolme lastakin on sen jälkeen tullut, mutta puku mahtuu =) En ole vuosien varrella niin paljoa muuttunut kropaltani ainakaan..
Ei mulla hääpukua ollut, housut ja korsetintapanen toppi kun maistraatissa mentiin naimisiin. Mutta ei mahtuis housut enää, toppi kyllä, kun kutistin ne pesussa :headwall: Ihan varmasti juu, ensin meinaan hävis pituus niistä. Ja kuopuksen jälkeen on muutenkin housukoko kasvanut yhdellä, eli ei menis enää muutenkaan. Isoksi en silti ole kasvanu, normalisoitunut vaan
Mahtuisi muuten ellei tuo kumpare tuossa edessä ottaisi kiinni (rv19+2) tai mistä sitä tietää vaikka mahtuisi siitä huolimattakin. Eipä tuo vaaka paljoa enempää näytä Häistä aikaa kohta 5vuotta
Eiköhän se mahdu, oli hääpäivänä melkein liian iso kuitenkin. Taisin laihtua stressistä kun tekemistä riitti öitä myöten viimesellä viikolla. Häistä noin vuosi aikaa.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:20 Udenforstående kirjoitti: