J "jippii" Vieras 21.07.2014 #1 Monta päivää olemme saaneet olla rauhassa palstalla. Ei näy bootya ei Peyotea eikä muitakaan typeryksiä. Vihdoinkin vapaa palsta. Reactions: lumi /77
Monta päivää olemme saaneet olla rauhassa palstalla. Ei näy bootya ei Peyotea eikä muitakaan typeryksiä. Vihdoinkin vapaa palsta.
J Jjjjk Vieras 21.07.2014 #2 Jaa, no se on vain sinun mielipiteesi. Minä odotan heitä kovasti takaisin!
T Typerys Vieras 21.07.2014 #4 Mun mielestä nuo mitä luettelit ei ole typeriä, mutta minäpäs olenkin. Minä, rekisteröitymätön typerys *vilkuttaa ja hymyilee aasimaisesti*
Mun mielestä nuo mitä luettelit ei ole typeriä, mutta minäpäs olenkin. Minä, rekisteröitymätön typerys *vilkuttaa ja hymyilee aasimaisesti*
J "jippii" Vieras 21.07.2014 #5 Alkuperäinen kirjoittaja lumi /77: älkää riidelkö <3 Click to expand... Ei kukaan riitele, olen vain iloinen kun vihdoin saa nauttia palstailusta.
Alkuperäinen kirjoittaja lumi /77: älkää riidelkö <3 Click to expand... Ei kukaan riitele, olen vain iloinen kun vihdoin saa nauttia palstailusta.
feger Tunnettu jäsen 21.09.2004 31 708 918 113 Everywhere 21.07.2014 #7 Mihinkäs he ovat lähteneet? Lomalle palstalta? Mulle on ihan sama, ovat olleet täällä vähintäänkin yhtä kauan, mitä minä, tai ehkä kauemminkin.
Mihinkäs he ovat lähteneet? Lomalle palstalta? Mulle on ihan sama, ovat olleet täällä vähintäänkin yhtä kauan, mitä minä, tai ehkä kauemminkin.