Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Aina oppii uutta. Olen viimeaikoina kuullut kaksi sanaa täällä, jota itse en ole koskaan kuullut. Hikke ja tilskapäivä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Mikä on hikke?
Ja KKK valehtelee, ei huomenna mitään tilipäivää ole, vaan vasta 15 pvMut maksetaanko milloin lapsilisät???
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tää palsta onkin sivistäjä nro 1![]()
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:EPÄREILUUUUU!!!! (mut mäpäs saan kerralla enemmän...)
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tää palsta onkin sivistäjä nro 1![]()
Ethän pahastu, jos sanon, että minun käsitykseni sivistyksestä on vähän toinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kyllä vähän saattaa palkokasvia nenään mennä. Tää palsta on kuitenkin mun elämäni tärkeimpiä tukipilareita.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:[
Noooh, kyllä se vähän huterampikin pilari piisaa, jos on tilskapäivä kahden viikon välein eikä satu olemaan hikke
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kyllä vähän saattaa palkokasvia nenään mennä. Tää palsta on kuitenkin mun elämäni tärkeimpiä tukipilareita.
Noooh, kyllä se vähän huterampikin pilari piisaa, jos on tilskapäivä kahden viikon välein eikä satu olemaan hikke
![]()