V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvää iltaa joo.
Näemmä biisejä, joista karvat nousevat jo ekalla minuutilla. Hyvä siis!
KiitosRauhallista ja rentouttavaa iltaa sinnekin
Puuh, minun täytyy kyllä touhutaMinulla on täällä paprut levällään. Naputtelen vastauksia 50 kysymykseen ja teen samalla lähdelistaa. Illan lenkkikin jäi väliin
![]()
Ole hyväKiitos
Mulla olis myös monta juttua tekemättä, mutta tähän aikaan illasta alkaa musiikki soida päässä ja sydämessä.
Teinin kanssa riidat sovittu ja nyt kaikki hyvin <3
Ole hyvä
Mitä juttuja sinulla on kesken?
Voi, sinulla on kiukutteleva teini kotona![]()
Jaa vai sellaista sielläNo töitä vielä yritän naputella ja sitten järjestelyjä, kun tulee sukulaisia huomenna kyläilemään.
Teinillä ryöpsähti yli mutta kyllä tavallaan ihan syystä. Oli hyvä fiilis, mutta meillä vanhemmilla tuli keskenään tyhmästä asiasta sanakopua. Se sotki teinin mielen, ymmärrettävästi ja varsinkin, kun on huomenna kivaa odotettavissa.
Häpeän niin ja olen harmissani. Pyysin anteeksi huutamista. Mun lapsuudenkodissa ei huudettu, mutta ei siellä kyllä paljon tunteitakaan saanut näyttää. Miehen perheessä taas on huudettu.
Ei ole helppoa aina ei. Nyt meen antaan suukon mun murulle ja kiitän, kun oli tehnyt ihania karkkeja tarjottavaksi huomenna <3
Kiitos kun kysyit![]()