Mahtavaa: lapsi kunnossa päiväkodista tultaessa ja nyt on kuumetta 38,6

Että aika pikaisesti tuli tauti.
Nyt makaa ihan rättinä sohvalla ja tuijottaa nallepuhia.

Meni suunnitelmat hieman uusiksi, ei taidetakaan mennä huomenna mökille. Harmin paikka, kun ollaan kaikki niin odotettu mökkireissua. :(
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja mutku:
Meillä sama juttu, mutta meni parissa päivässä ohi...
Nyt on kyllä paljon tauteja liikkeellä. Meillä töissä monella muksut sairastuneet heti kouluun tai päiväkotiin palatessaan melkein samantien.
Onneks mulla muksut vielä terveitä, saas nähdä kuinka pitkään. Täällä kun kehun ni sairastuvat viikonlopuks....................
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Meillä alkoi ihan samalla tavalla. Ja nyt toista viikkoa kuumeessa, edelleen kuume huitelee 40 pintaa :( Paranemisia :hug:
Ootteko käyttäny lääkärissä? Mä en uskaltais antaa sairastaa noin kovaa kuumetta noin pitkään. Paranemisia kaikille potilaille :hug:
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Meillä alkoi ihan samalla tavalla. Ja nyt toista viikkoa kuumeessa, edelleen kuume huitelee 40 pintaa :( Paranemisia :hug:
Ootteko käyttäny lääkärissä? Mä en uskaltais antaa sairastaa noin kovaa kuumetta noin pitkään. Paranemisia kaikille potilaille :hug:
Niin siis tarkoitin etten uskaltaisi antaa sairastaa käyttämättä lääkärissä. Minkäs sille mahtaa jos se vaan kestää... :(
 

Yhteistyössä