M
mjt
Vieras
Moi vaan kaikille. Alotin 2 viikkoa sit painonvartijoiden ryhmässä tai siis tänään illalla kolmas punnitus. Kahdessa viikossa oli lähteny 2.1kg mutta tuntuu aikas kankeesti lähteneen nyt tämä prosessi liikkeelle. Vuonna 2001 pudotin 8kk:ssa 41kg mutta mutta... sitten tulin raskaaksi ja painoa tuli takaisin... Sitten vauvan jälkeen kävin muutaman kerran kunnes taas olin raskaana
... No sitten, menin taas vauvan jälkeen ryhmään ja uskokaa tai älkää mutta kerran kävin ja taas raskaana... Nyt vauva reilu 4kk ja taas ryhmässä... Tällä kertaa en meinaa ihan niin äkkiä tulla raskaaksi
Hih. Meillä on siis 5 lasta. Ite oon 31v ja 9.11 mittarissa 32v.
Nyt pudotettavaa on semmoset 40kg. Saapas nähdä illalla mikä on tulos viikolle... Makeanhimo on aivan kamala!!! Ja myöntää täytyy etten oo ihan pisteillä pysyny vaikka mullahan on imetyslisäpisteitäkin. Mutta en meinaa kyllä periksi antaa ja tämä palsta aivan varmasti auttaa kun täällä on paljon samassa "veneessä" olevia
Onkos täällä ketään muuta jolla olisi myös yhtä paljon pudotettavaa kun mulla?
Nyt pudotettavaa on semmoset 40kg. Saapas nähdä illalla mikä on tulos viikolle... Makeanhimo on aivan kamala!!! Ja myöntää täytyy etten oo ihan pisteillä pysyny vaikka mullahan on imetyslisäpisteitäkin. Mutta en meinaa kyllä periksi antaa ja tämä palsta aivan varmasti auttaa kun täällä on paljon samassa "veneessä" olevia