Mahtavaa kun tämmöinen ryhmä täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mjt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mjt

Vieras
Moi vaan kaikille. Alotin 2 viikkoa sit painonvartijoiden ryhmässä tai siis tänään illalla kolmas punnitus. Kahdessa viikossa oli lähteny 2.1kg mutta tuntuu aikas kankeesti lähteneen nyt tämä prosessi liikkeelle. Vuonna 2001 pudotin 8kk:ssa 41kg mutta mutta... sitten tulin raskaaksi ja painoa tuli takaisin... Sitten vauvan jälkeen kävin muutaman kerran kunnes taas olin raskaana :)... No sitten, menin taas vauvan jälkeen ryhmään ja uskokaa tai älkää mutta kerran kävin ja taas raskaana... Nyt vauva reilu 4kk ja taas ryhmässä... Tällä kertaa en meinaa ihan niin äkkiä tulla raskaaksi :) Hih. Meillä on siis 5 lasta. Ite oon 31v ja 9.11 mittarissa 32v.
Nyt pudotettavaa on semmoset 40kg. Saapas nähdä illalla mikä on tulos viikolle... Makeanhimo on aivan kamala!!! Ja myöntää täytyy etten oo ihan pisteillä pysyny vaikka mullahan on imetyslisäpisteitäkin. Mutta en meinaa kyllä periksi antaa ja tämä palsta aivan varmasti auttaa kun täällä on paljon samassa "veneessä" olevia :) Onkos täällä ketään muuta jolla olisi myös yhtä paljon pudotettavaa kun mulla?

Moikka! Kiva toi sun "tarina", pisti hymyilyttämään. :D Mulla ei oo noin paljon pudotettavaa ku sulla mutta 20kg ainakin olis hyvä saada pois. Haluaisinkin kysyä sulta, että kuinka paljon lihosit aina raskauden jälkee?Ku me ollaa miehen kans "sovittu" et mun pitää ensin päästä täst ylipainosta eroon ennenku tulee lapsia..Ja mietin vaa että alkaako sit taas sama urakka heti lapsen jälkee ja näin...Varsinki ku mä lihon tosi helposti..

Moi!
Joo siitä ajasta kun pudotin sen 41kg niin takas on tullu komeet 13 kiloa mut en siis ollu sillonkaan viel ihannepainossa eli nyt taas sama ruljanssi alussa :) Viime raskauden aikana ei tullut kuin 2kg ja synnytyksen jälkeen painoin 7kg vähemmän kuin ennen raskautta mut sit ne hiipi takas, kunnes nyt siis päätin että nyt riitti!!! Keskiviikkona oli taas punnitus mut kuten sanoin et nihkeesti on lähteny käyntiin niin ei ollu lähteny ku 200g mut ens viikol enemmän. Jos tää alkais nyt sujumaan paremmin... Se on jännä et vaikka mut näin rutkasti ylipainoa niin ei oo ikinä vaikuttanu siihen kuin nopeesti tullu raskaaksi. Aina tärpänny joko ekasta tai toisesta kierrosta.

Yhteistyössä