Mahtavaa aloittaa uusi viikko=))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onema

Vieras
Elikkä olen laskenut pisteitä syyskuusta alkaen(joulusta helmikuun alkuun oli tauko muuten kokoajan pysyny hyvin pisteillä) Alkupaino oli niinkin hurja ku 105.2kg... Nykyinen paino 86.4... Tavoite n 70kg eli mittoihin ennen lapsia...olen 173 pitkä. Tässä on pitkään mennyt suunnilleen puolen kilon viikkovauhtia mut viime viikolla päivää vaille viikossa tippui 1.5 kg...Eli vielä on toivoa jos tää vähän nopeemmin lähtis Tsemppi on kova,Sitä kaikille muillekkin=)) Ennen laihdutusta ajatteli ettei itse pääse koskaan hoikempaan kuntoon mut onhan toi 18.8kg pudotus jo huima ei siitä mihkää pääse!No melkein sama vielä edessä mut jouluna olen tavoitteessa! Alan kans viikkopinoihin kirjoittelee kuulumisia ja kiva kuulla toistenki onnistumisista=)) Kevyttä kevättä kaikille laihduttajille!!

Wau, hienosti olet karistanut kilojasi! Mulla myös mennyt parisenkymmentä kiloa (alkupaino 99kg) ja toiset samanlaiset vielä jäljellä....
Tällä hetkellä pointsit pysyvät tarkasti kasassa ja motivaatiota löytyy. Kun vaan nyt saisi pysymään tämän innostuksen päällä, yllätävän vaikeaa välillä.
Tervetuloa pinoilemaan =)
Tsemppiä!!

Yhteistyössä