"mahtava" olo...

  • Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti
just
Tein taas aamun kotihommia, imuroin, pesin lattiaa, pesin pyykkiä jne. Mies ei niissä auttanut. Sanoin sitten että jokohan tiskikone on lopettanut ja että pöydän voisi siivota niin sain vain kuulla että alan vittuilemaan. Ja että koko ajan teen jotain ja yritän näyttää että olen näin ja näin ahkera. Ette tiiä miten pahalle tuntuu..yritän pitää kodin siistinä jne mutta arvoa sille ei näköjään anneta pätkän vertaa..
 
:)
miehet hyökkää koska tietää itekkin et sen tehtävä ois auttaa, mut ku sanoo heti rumasti takas tietää et sä hiljenet, vähättelee sun tekemisiä ku itte ei jaksa tehdä paskanvertaa!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Tiedän, toi on ihan älyttömän turhauttavaa ja siitä tulee tosi paha mieli!
Koita jaksaa, kiva lukea, kun oot jaksanut olla ahkera, varsinkin, kun mä en oo jaksanut tehdä mitään! :)
no näin munkin ois vissiin pitänyt tehdä ja olla tekemättä mitään..
 
höh!
katoppa kauan moinen otus viitsii katella sotkuista kotia! tuskin kovin kauaa viitsii olla ilman puhtaita vaatteitakaan...
mä jätin kerran tiskaamatta ja olin lakossa niin kauan kunnes kämpästä ei löytynyt ainuttakaan puhdasta astiaa, lasia tai haarukkaa! sittemmin ollaan jaettu kotihommat... =)
 
No on ikävä asenne tietysti häneltä, ettei voi olla kiitollinen kun olet ahkera yhteisen hyvän eteen. Mutta vähän ymmärtäisin häntäkin. Mieti nyt vähän, olet yhdeksän jälkeen sunnuntai aamuna imuroinut, pessyt lattiaa, jnejnejne. Ei mun mielestä ihan normia. Ihmisellä on oikeus olla kotonaan rauhassa edes joskus. Meillä ei KUKAAN sunnuntaiaamuisin tee mitään muuta kuin lepäämistä. Juodaan kahvia, katellaan tv:n lastenohjelmia, luetaan Hesaria, pelaillaan lasten kanssa, jutellaan mukavia. Mullakin palais pinna, jos mies himona siivoais ja odottais vielä, että mäkin osallistuisin. Ei aina tarvitse olla tehokas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just joo...:
Kyllä mä siivoan sunnuntaisin, maanantaisin tai jonain muunakin päivänä, riippuen siitä millon on aikaa. Katos lisko kun joillakin ihmisillä on vuorotyö!!
Onkos miehelläkin vuorotyö? Kyllä mäkin siivoan milloin ehdin. Ihan täyspäiväisesti käyn töissä ja kolme alle kouluikäistä lasta on. Että sotkua löytyis kyllä jokaiselle päivälle. Mutta miehelläkin on oikeus ottaa joskus rennosti, työviikko se on hänelläkin. Rennosti vaan välillä. Mutta oon samaa mieltä siitä, että iloinen kannattais tietysti miehen olla kun toinen jaksaa siivota ellei itse jaksakaan. Ja ihailtavan ahkera oot, ei siinä mitään. Mä en kyllä oo noin ahkerakaan.
 

Yhteistyössä