:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no kiva
mä vaan en tajunnu vieläkään.
Aaah, en ole sitten ainut tyhmä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no kiva
mä vaan en tajunnu vieläkään.
Ei... :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Arvaus: ap on raskaana?
No kun mua vaan ottaa päähän kun siitä ei voi tulla mitään sen enempiä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Plääh
no eikö sujukkaan
mistäs tiiät. osaatko ennustaaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kun mua vaan ottaa päähän kun siitä ei voi tulla mitään sen enempiä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Plääh
no eikö sujukkaan
En mutta tämä henkilö on parisuhteessa :headwall: :headwall: Ja mä en koske varattuihin miehiin...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mistäs tiiät. osaatko ennustaa
Mistä sä sen nyt tässä vaiheessa tiedät?Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No kun mua vaan ottaa päähän kun siitä ei voi tulla mitään sen enempiä. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Plääh
no eikö sujukkaan
Toivossa on hyvä elää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja srii:Niin no. Toi on kyllä aika paha. Mutta josko aika senkin asian korjais?
Sappas se. Mä en kyllä periaatteestani luovu :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja katt:onneks sul on periaate, jota kannattaa noudattaa muuten muutut justjuusta just!Luuseriks. Ihastus kyl menee ohi, jos sen antaa mennä ohi.
Toivottavasti löydät jonkun vapaan ihastuksen kesän aikaan!!