Mahdottomuus?

Onko täysin mahdotonta saada adoptoida lasta, jos on viisi omaa lasta, jotka kaikki vielä pieniä? Ei siis nyt juuri, vaan vaikkapa sitten kun nuorin näistä olisi 3-5v.?? :\|
Ja itse siis täysin terve, kuten mieskin, että mahdollisuus ois ehkä saada omia jatkossakin.
Olen itse 26 ja mies 31, avioliitossa ja omillamme toimeentulevia.
Ns. puhtaat paperit molemmilla.

Mahdoton ajatus?
 
Hei! Eipä sen mahdotonta pitäisi olla mutta maita josta voisitte adoptoida on aika vähän. Sen tiedän että motiiveja kysellään tarkasti ja muutenkin
kaikki mahdollinen jaksaminen ym tullaan tarkoin selvittämään. Helppoa se ei varmaankaan tule olemaan että saa adoptioneuvojan vakuuttumaan
että adoptiolapsi mahtuisi vielä perheeseen. Tsemppiä! Nyt on aikaa tutustua asiaan kun adoptio ei vielä ole ihan ajankohtainen.
 
Meillä tämä prosessi on todella ajatus asteella, meillä kolme lasta. Olinkohan jostakin lukevinani, että 4 biologista lasta , 4 alle 18 -vuotiasta saa olla perheessä siis tarkoitin. Halutaan, olla varmoja että todella haluamme tätä. Meille ei ole bio lapsia enää suunnitteilla, vaika iän ym. puolesta se mahdollista onkin.
 

Yhteistyössä