Mahdoton ehkäisypulma :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ounou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pisteitä pisteitä;29597047:
Kannattaa sitten kyllä varautua siihen, että sen 160euron hormoni kierukan kanssa vuodat edelleen kuin seula. Minä vuosin 9kk, ja vituttaa kun meni rahat hukkaan : / ja niinkuin täällä joku sanoi, kierukkaa ja kapselia ei itse saa pois heti kun haluaa. Ja ne suosittelee kokeilemaan kierukkaa sen puol vuotta. Mut tosiaan, varaudu vuotoon.

ekan kierukan saa ilmaiseksi jos tk:ssa laitattaa.

[QUOTE="wieras";29596120]Sinunko mielestäsi kondomi on inhottava, vai miehesikö sanoo niin? En vaan oikein tajua mitä inhottavaa siinä olisi, sehän on hyvinkin siisti ja muutenkin hyvä tapa ehkäistä. Siemennesteet ei lillu reisillä, eikä lakanatkaan sotkeennu.[/QUOTE]

Oletko jotenkin tunnoton jos et ymmärrä paljaan ja kumilla verhotun eroa?

Olen täysin samassa tilanteessa kuin sinä ap.

Meillä nyt käytössä varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä.
Minä tosin en pelkää kierukassa niinkään laittoa vaan minua ällöttää koko ajatus siitä ja sen olemassaolosta. Mies saattaa tuntea sen seksin aikana, tiedän monia jotka ovat tulleet siitä huolimatta raskaaksi (kuparikierukka) ja on ollut kohtukuolemakin ja muutenkin ajatus vierasesineestä kehossa ällöttää.

Kyllä sinuna testaisin h-kierukankin, ei synnyttäneellä satu se asennus yleensä, ja tiedän monta (itseni mukaan lukien) jotka ovat vuotaneet minipillereillä, mutta kierukalla vuodot loppuneet. Minulla on ollut myös kapseli, sekin lopetti vuodot ja oli hyvä, mutta poistattaminen oli inhottavaa, jäi näkyvä arpi käsivarteen, kun ei meinannutkaan tulla ulos..

Täällä kans sama ongelma. Aurallinen migreeni, ja sopivia hormonivalmisteita ei löytynyt. Vuodot oli ihan jatkuvia, halut meni ja tuli mielialanvaihteluita.

Nyt vielä pari vuotta käytössä kondomi, keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät. Kun lapsiluku on täysi, menee mies vasektomiaan.

En mäkään ole muuta vaihtoehtoa keksinyt.

Yhteistyössä