Mahdollisuus raskauteen olematon?

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
-
Käytän pillereitä ja kumia, kumi kyllä on hajonnut ennen viimeisimpiä kuukautisia, mutta silloinkin lopetettiin kun huomattiin, että kumi hajosi.
Menkat tuli ajallaan. Viimeisimpien kuukautisten jälkeen en ole harrastanut seksiä.

Nyt on 2 viikkoa vielä seuraaviin menkkoihin, mutta mulla on ollut jotain ihmeellistä huonovointisuutta.
Tosin nythän on ollut liikkeellä oksennustautia ja muut flunssat pyörii.
Töissäkin on ollut kavereita sairaana, itse olen vielä välttynyt, paitsi mitä nyt tämä huonovointisuus on ollut iltaisin kotona.

Eli mahdollisuus olla raskaana on olematon?
huonovointisuuteni on johtunut jostain muusta? (voisiko johtua mm. niskat- ja hartiaseudun jäykkyys? vähäiset yöunet?)

Pakko vaan kysyä, kun googlailemalla huonovointisuudesta ja pahoinvoinnista tulee vain keskutelupalstoja, joissa puhutaan raskaudesta.
Ahdistaa vaan taustalla, vaikka naurettavalta kuullostaakin.
 
No kyllä näkisin että tässä tapauksessa mahdollisuus raskauteen on lähes olemattoman pieni, ja kun ne kuukautisetkin on kerran tullu. Tai voihan kuukautiset tullakkin, mutta olisi vähän liian monta sattumaa yhdessä tapauksessa; pillerit petti, kortsu petti ja vieläpä kuukautiset olisivat tulleet raskaudesta huolimatta. Uskon että saat huokasita helpotuksesta. Ja muuten, niska-hartia seudun jumit voivat aiheuttaa huonovointisuutta.
 
-
Kartsu_ Kiitos asiallisesta kommentistasi.
Olen nuori, ja siks mua tää vaan stressaa. Päätin ennen viime kuukautisia, että jätän seksin siihen saakka, kunnes voin olla stressittömästi.
Tosin mua stressaa muutenkin tosi monet asiat, ja pidemmän päälle on tosi ahdistavaa kun kaikista asioista tulee stressi ja huoli.
 
-
Satutytti, mutta voiko se vuoto olla ihan semmosta "kunnon vuotoa", että tulee 5 päivää ja välillä mukana tulee niitä hyytyneitä klönttejä. Eli siis ihan kunnon vuotoa, vai minkälaista se verinen vuoto sitten oli?

Entä kuinka pitkälle raskautta sitä tuli sitten?
 

Yhteistyössä