Mahdollista vielä raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ripsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ripsku

Vieras
Heippa!

"Unohdettiin" (jätettiin pois sillä kertaa, koska mahd. raskaus olisi vaan iloinen asia) miehen kanssa ehkäisy 28 päivää sitten eli 10 huhtikuuta. Olen tehnyt kaksi testiä -> Nega.
No tästä on nyt se 28 päivää, voiko silti vielä olla raskaana? voiko olla että testi näyttää positiivisen vasta 28 päivän jälkeen?
Menkkojen mukaan en osaa laskea, koska mulla on niin sekavat menkat, joskus jää itestään pois..

Ihan yhtä mahdollista kuin mahdotontakin, fifti-siksti jopa. Tai sit voi käydä kuten allekirjoittaneella että testi näyttää plussaa mutta menkat alkaa kuitenkin vaikken edes testannut liian ajoissa. Raskautumisen onnistumisprosentti yhtä kiertoa kohti on liian pieni jos minulta kysytään :(

Mulla näytti edellisestä raskaudesta haamun (nyt en tarkkaan muista) mutta noin kp 41-47. Mulla on pitkät kierrot muutenkin tosin... Laskettu aikakin siirtyi melkein kuukaudella eteenpäin ekassa ultrassa :D

Ihan yhtä mahdollista kuin mahdotontakin, fifti-siksti jopa. Tai sit voi käydä kuten allekirjoittaneella että testi näyttää plussaa mutta menkat alkaa kuitenkin vaikken edes testannut liian ajoissa. Raskautumisen onnistumisprosentti yhtä kiertoa kohti on liian pieni jos minulta kysytään :(

Valitettavasti joo. Parhaassakin mahdollisessa tilanteessa kaikkien asioiden ollessa kunnossa onnistumisprosentti on vain 20% :(

Mutta eikö se testi yleensä tehdä kun menkat on myöhässä? eli siis jos on vasta 28 pv nii sehän on lyhyt kierto? mulla meinaa oli joskus kierto 34 päivää kun söin pillereitä. Taukoviikon neljännellä päivällä alko menkat. Näinkö se lasketaan vai miten? :D
Mietin vaan että onko turhaa tehdä enää testiä

Mä plussasin vasta kp 41, eli ovulaatio oli jostain syystä myöhästynyt... Jos sulla muutenkin kierrot sekaisin sanoisin että ihan hyvät mahdollisuudet on vielä!

Mutta eikö se testi yleensä tehdä kun menkat on myöhässä? eli siis jos on vasta 28 pv nii sehän on lyhyt kierto? mulla meinaa oli joskus kierto 34 päivää kun söin pillereitä. Taukoviikon neljännellä päivällä alko menkat. Näinkö se lasketaan vai miten? :D
Mietin vaan että onko turhaa tehdä enää testiä

Mä en osaa tuohon pillerimenkkoihin sanoa mitään, eikö nuo ole keinotekoiset menkat? Sinuna tekisin vaikka pari testiä viikossa kunnes menkat alkaa ja jos ei ala parissa viikossa soittaisin terveyskeskukseen ja kysyisin asiasta...

Mä en osaa tuohon pillerimenkkoihin sanoa mitään, eikö nuo ole keinotekoiset menkat? Sinuna tekisin vaikka pari testiä viikossa kunnes menkat alkaa ja jos ei ala parissa viikossa soittaisin terveyskeskukseen ja kysyisin asiasta...

Niin, en tiedä ovatko.. huh.. oon syönyt niin kauan pillereitä että mulla on kierto aivan sekasin. Ehkä mä nyt voisin vielä kolmannen tehdä. ootan vaikka siihe asti että yhdynnästä on 34 pv, luulis että sitte näyttää jos on näyttääksee

Yhteistyössä