Mahdettiin tehdä moka, kun ostettiin noita kämppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Kouvolasta!!!

Riikka-78 yritti varoittaa, että siellä on vapaista asuntoja vaikka kuinka ja näinpäs ihan selvästi onkin.

Välittäjä lupasi vuokrata yhden kämpän ilmaiseksi meidän puolesta ja vieläkin on tyhjillään |O |O ei siitä vielä kulujakaan ole ollut, mutta silti on jo toista päivää tyhjänä....

Ei pitäisi joka mielitekoaan seurata :/ :/ :/

Nyt mahtaisi olla paras aika myydä asuntoja, jos sellaista kuka haluaa tehdä :)

Onko isojakin asuntoja? Mites ku sä oot tollanen vuokraaja ammattilainen, niin minkä kokoiset asunnot menevät parhaiten vuokralle? Itse olen huomannut että ainakin isoista perheasunnoista ( yli 4h ) on kova pula, 1-2h on tarjolla vaikka miten paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Onko isojakin asuntoja? Mites ku sä oot tollanen vuokraaja ammattilainen, niin minkä kokoiset asunnot menevät parhaiten vuokralle? Itse olen huomannut että ainakin isoista perheasunnoista ( yli 4h ) on kova pula, 1-2h on tarjolla vaikka miten paljon.

Kaksi yksiötä ja yksi kaksio on Kouvolassa.

Jostain luin, että ihannesijoitusvuokra-asunto olisi 38m2, joka on kuulemma pienin mahdollinen asunto, johon sopii kaksi maksukykyistä vuokralaista =)

Meillä on enimmäkseen yksiöitä, paras tuotto saadaan kahdesta omakotitalosta (ei vastikkeita) .... isommat osakehuoneistot eivät ole sijoittajille kannattavia suurten vastikkeidensa vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:

Kaksi yksiötä ja yksi kaksio on Kouvolassa.

Jostain luin, että ihannesijoitusvuokra-asunto olisi 38m2, joka on kuulemma pienin mahdollinen asunto, johon sopii kaksi maksukykyistä vuokralaista =)

Meillä on enimmäkseen yksiöitä, paras tuotto saadaan kahdesta omakotitalosta (ei vastikkeita) .... isommat osakehuoneistot eivät ole sijoittajille kannattavia suurten vastikkeidensa vuoksi.

hmmm.... en kyl koskaan mahtuis kahdestaan 38 neliöön, tuskin yksinkään :laugh:
Varmaan ok-taloista onkin hyvät katteet kun vuokralainen maksaa kutakuinkin kaikki kulut.

Voi harmi, kun ovat pieniä... olisin riemusta kiljuen vuokrannut asunnon Kouvolasta. :) mutta älä murehdi, kyllä täällä on puutetta vuokra- asunnoista, siis pienistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähialueelta:
Voi harmi, kun ovat pieniä... olisin riemusta kiljuen vuokrannut asunnon Kouvolasta. :) mutta älä murehdi, kyllä täällä on puutetta vuokra- asunnoista, siis pienistäkin.

Vuokraa silti, on nätti yksiö jossa on alkovi, saa hyllyllä tai jollain muulla tilanjakajalla sellaisen vaikutelman että on makuuhuone =)

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onks joensuussa tyhjillään yhtään?

Ei, ei meillä koskaan ole tyhjillään paitsi nyt tämä uusi ostos Kouvolasta ja oikeasti alkaa kaduttamaan koko show...

Olisikohan se Savonlinna parempi kuin Kouvola??

Luulisin näin, siellä on kuitenkin aika paljon opiskelijoita

Perse, just huomattiin että siellä olisi kämpät vielä halvempia ja hyväkuntoisempia :headwall: :headwall: :headwall:
Ei viitsi myydäkään niitä vasta ostettuja heti...

Välittäjä lupasi vuokrata yhden kämpän ilmaiseksi meidän puolesta ja vieläkin on tyhjillään |O |O ei siitä vielä kulujakaan ole ollut, mutta silti on jo toista päivää tyhjänä....

Kaks päivää tyhjillään ja sä olet paniikissa?
Koitas nyt löysätä pipoa.

Yhteistyössä