mahatauti?toista viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
viime ma lapsi oksenteli siitä torstaihin ripuloi,pe noraalisti kakkas,nyt piereskellyt ihan kaameen hajusia pieruja monta päivää ja kakka löysää.minä oksensin ke-to yönä,p***a löysää,olo etova..voiko kestää näin kauan?maitohappobakteereja syödään

Se ken on parhaimmassa kunnossa, jynssätköön KAIKKI ovenkahvat, pöydät, jääkaapin kahvat, telkkarin kapulat. KAIKKI. Sillä siitä EHKÄ pääsee eroon.
Nimimerkillä, VUOSI SAMAA HELVETTIÄ takana ja vieläkin herään heti ku joku lapsista yskii tai nousee vuoteesta keskellä yötä.

Meil ollaan saatu mahatauti kuriin ahkeralla vessan pesulla ja käsienpesulla sekä syöty kilokaupoittain :whistle: popcornia, ite tehtyä jossa vähän suolaa ja paljon nestettä.

Meillä joku mahatautipöpö kiusannut perhettä jo yli kaksi viikkoa... Tosin on joillain ollut lievä oireiltaan, mutta kun jaksaa niin jeevelin kauan kiusata. Yksi kerrallaan ollaan sairasteltu, osa oksentanut kerran ja ripuloinut. Osalla mennyt ripulilla ja huonolla ololla. Itse olen lökötellyt sohvalla jo kaksi päivää. Olo on kuin ongelmajätteellä ja ihan oikeasti toivoin jo oksennusta, että helpottais...

Yhteistyössä