Mahatauti ilman ripulia/oksennusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heihei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heihei"

Vieras
Voikos tällaista olla?

Oireena siis kova vatsakipu ja vatsan turvotus, huono olo ja ruokahaluttomuus. Lähipiirissä on ollut paljon vatsatauteja viime aikoina, joten siksi ensimmäiseksi mietin tällaista viatonta syytä...

Päätäkin särkee, mutta kai sitä särkee kun ei saata syödä.

Kyl voi. Ei se aina tee yrjöä tai juoksuta pytyllä. Meillä useinmiten meneekin niin että jokainen ei yrjöä jne vaan joku potee muuten pahaa oloa ja mahakipua kun talossa on mahatauti.

Kuinkahan kauan tää ruokahaluttomuus voi kestää?

Väkisin pitää jotain pientä koettaa laittaa suuhunsa. Maha itsessään on siis jo parempi, mutta ruokahalu tiessään (ei vieläkään kuitenkaan ripulia tai oksennusta).

naapuri, joka juuri muutti tänne, sanoi ettei kätellä ja luetteli nuo oireet.. jäi mieleen kun raahasi ruokakasseja sisään, että lapsille täytyy kuitenkin jotain laittaa..itseään kammotti ajatus ruoasta...

Ää! Menis ohi jo. Maha on turpea vieläkin, eikä ruoka maita. Kauankos tätä oikein voi seurailla? Kun ei tosiaan noita perinteisiä vastatautioireita ole ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;27588416:
Mulla kesti pari viikkoa kerran tuollainen, ja tiedän että oli vatsatauti kyseessä kun veljellä oli silloin samat oireet ja molemmat altistuttiin jonkun lapsen oksennukselle muutama päivä aiemmin.

Huh, toivottavasti nyt ei ihan kahta viikkoa kestä. :( Mutta hyvä kuulla noin muuten.

[QUOTE="Askartelija";27591112]Onko perus Erikeeper-liima kuivuttuaan todella väritöntä - myös silloin, kun sitä on käytetty reilummin?

Kiitos. :)[/QUOTE]

Äh, tää (aloitukseksi tarkoitettu) tuli ihan väärin, sori!

[QUOTE="heihei";27592479]Kuinka kaun te odottilisitte näillä oireilla?

Väkisin on mennyt vähän ruokaa, eivätkä oireet pahenneet mutta eivät kyllä parantuneetkaan.[/QUOTE]

Jos ajaisin punaisella autolla, odottelisin 2,5 päivää. Jos minulla olisi keltaiset verhot, odottelisin kyllä kolme päivää.

Ainiin, mitä piti odotella ?

Jos ajaisin punaisella autolla, odottelisin 2,5 päivää. Jos minulla olisi keltaiset verhot, odottelisin kyllä kolme päivää.

Ainiin, mitä piti odotella ?

No mä en tiedä, mitä sun pitää odotella, mutta itse mietin ihan tuota lääkäriin menoa. :D

Kun on niin pirun epätyypilliset nämä oireet vatsataudiksi. Vai onko ne edes? Ää, alkaa olla jo syömättömyydestäkin vähän heikko happi, sori.

Jaahas, eilen ja tänään on vasta alkanut ruokahalu palailla, vaikka olo on kyllä muuten helpottanut pikku hiljaa.

Onkos muilla vieläkään ollut tällaista versiota vastataudista?

Vähän mietityttää kummat oireet, mutta ei kai tässä aihetta huoleen kun suunta on kuitenkin oikea.