mahatauti asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksu

Vieras
pojalla mahatauti yli viikko sitten kukaan muu ei nelihenkisestä perheestä sairastunut. Nyt 6 vuotias valitti mahakipua, söi 8 aamupalaksi mustikkakiisseliä 2dl ja 9 oksenti kerran. Nyt hyväntuulisena leikkii, tosin valittaa nivelkipuja ( kyynärtaipeita, polvitaipeita). Mitähän mahtas olla. Mun lähdettävä iltavuoroon, lapset siis mummolle hoitoon....

Meillä samat oireet lapsilla ja parvirokoksi paljastui. Reilun viikon välein heilläkin. Leikkivät normaalisti, oksensivat välillä, nivelet oli tosi kipeät ja kun tarkkaan katsoi, näki että kropassa oli pientä vaaleeta näppylää.

Mulla alkoi nuhalla, järjetön päänsärky monta päivää ja sitten alkoi pahoivoinnin aallot. En ole oksentanut, mutta uloste on löysää ja lemuaa ripulille. Mies on ihan shittinä, ollut melkeen 2 pv syömättä mitään ja juominenkin uhkaa tulla ylös. Kauhee jatkuva päänsärky hänelläkin. Kuumetta ei ole kummallakaan. Ihme tautia! Mä jaksan tässä hössötellä kun en ole lepäilevää tyyppiä muutenkaan, mutta ulos jos menen niin tulee nuha triplana pahemmaksi.

Yhteistyössä