Mahataudin jälkeinen päivä, mitä sinä uskalsit tuolloin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksennus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksennus

Vieras
syödä?

Itsellä oli eilen kunnon mahatauti monen vuoden jälkeen ja tänään en ole "uskaltanut" syödä kuin 2 purkkia hedelmäsosetta + vettä juonut.

Tosin ruokahalu on täysin poissa eikä tässä niin janokaan enää ole, mitä oli vielä eilen.

Mehuakaan ei tee enää mieli, kun tuota hörpin eilen pieni määriä pitkin iltaa. Tuli lopulta armoton närästys ja pakko oli ottaa närästystabletti.

Leijona76, olen itse tenavasta asti ollut tämmöinen, että mahataudin jälkeen menee päiviä ennen kuin uskallan syödä normaalisti. Toisaalta vaikka ei nyt niin ruokahalua vielä olekaan, niin mietin silti, että kyllä tässä pitäisi jotain muutakin syödä, kuin pelkkää hedelmäsosetta. Mutta en tiedä mitä? Onko esim; tumma makaroni liian tuhtia ainetta tyhjälle vatsalle?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28366257:
Leijona76, olen itse tenavasta asti ollut tämmöinen, että mahataudin jälkeen menee päiviä ennen kuin uskallan syödä normaalisti. Toisaalta vaikka ei nyt niin ruokahalua vielä olekaan, niin mietin silti, että kyllä tässä pitäisi jotain muutakin syödä, kuin pelkkää hedelmäsosetta. Mutta en tiedä mitä? Onko esim; tumma makaroni liian tuhtia ainetta tyhjälle vatsalle?

Ei sellasta yleisvastausta taida olla. Joku syö melkein mitä vaan ja toinen vähitellen. Kyl se on mentävä omien tuntemusten mukaan. Mulla ois varmaa pysyny pasta mahassa mut se ei kyl päällimmäisenä tullu mieleen. Pääasia että syö ja juo. Aikunen pärjää hedelmäsössölläkin tilapäisesti.

Yhteistyössä