Mahassa myllertää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamupotkuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haamupotkuja

Vieras
Edellisestä synnytyksestä 4v.
Nyt mahassa on elämää, muutaman viikon jo tuntunut töytäisyjä ja potkuja.
Eri puolella vatsaa..

Kerran aivastin kovasti ja ihan kuin kyytiläinen olisi säikähtänyt ja aloittanut kunnon baletin masussa.

Menkat ovat tuleet ajallaa. Täysin ajallaan. Viimeisimmät kestivät vain 2 päivää mikä on todella outoa. Normaalisti 6-7 päivää vuotoa.

MUTTA testit on negoja. Olen tehnyt nyt kolme testiä.

Kai tuolla on pieru hukassa.

No jos jotain hyvää niin nyt tiedän että haluaisin vauvan <3

Mullakin oli. Se vaan sitten osottautui ihka oikeaksi vauvaksi. :D Mulla tosin ei ollut menkkoja ja edellisestä synnytyksestä vain jokunen kuukausi aikaa, lapsilla ikäeroa 1v1pv. Mut oli se sillon jännää, piruuttani testasin ja vahva plussa tuli. Sit heti seuraavana päivänä menin neuvolaan, th käsikopelolla aavisteli raskauden olevan noin viikolla 16-17. Seuraavalla viikolla menin ultraan, ja ultralääkäri antoi raskaudenkestoksi arvion 22+5, joka varmasti lapsen syntymäajankohdan/painon /pituuden huomioon ottaen piti aikalailla paikkansa... Se oli jänskää aikaa, onneks meille neljännen lapsen tulo ei ollut mikään katastrofi.

Ja mulla ei ollut mitään raskausoireita, ei mitään miks olisin epäillyt aiemmin olevani raskaana. Ja kyllä, luotin täydelliseen täysimetykseen (tehty siis "oppikijojen mukaan" alusta alkaen), koska tietyt kriteerit täyttäessään se antaa kyllä aika hyvän suojan raskaudelle jos menkat ei oo alkanu. Vaikka tottakai tiesin, ettei se mikään 100% keino olekaan.

mutta hyvä näin, että haamu olikin meillä vauva. :) muuten meille ei olisi tullut ihanaa tyttöämme, en olisi enää vauvoja uskaltanut hankkia järjettömän synnytyspelon vuoksi. Ja alussa selvinnyt raskaus olisi samasta syystä päätynyt aborttiin, jota nyt katuisin.... ;(

Mitään syytä miksi raskaustestiin ei voisi luottaa ei pitäisi kai olla? Kuitenkin jos raskaana olisin niin minun pitäisi olla jo 14+ viikoilla?!!

Minulle vauva olisi tervetullut kyllä :)

Vauvakuume on tullut tämän hukkapierun myötä ;-)

Eihän se mahdollista oikein ole. Menkat ja negatiivinen raskaustesti=raskaana. Mutta miten aidoilta potkuilta voi suolen liikkeet tuntuakkaan.

Vielä vaan liike jatkuu. Aivastelu sai taas aikaan sarjatulta vasempaan kylkeen.. Olo on mahasta paksu muutenkin. Mikä siellä mahassa möykkää? Joku loinen?

Mulla on kanssa... Jotenkin inhottavaa. Ja alavatsassa "väristää" silleen kuin silloin kun oli ihan alussa raskaana. Mulla oli vielä just vahva lääkekuuri, liekö se phentanut jotain suoliongelmia mutta menee sydän ympäri kun tietää että syö lääkkeitä jotka ei tekis sikiölle hyvää ja sitten tuntuu noita, tosi vahvojakin "potkuja".

Tuon yhden hailakan positiivisen raskaustestin jälkeen neuvolassa tehty + 4 ( blush) kotitestiä ollet täysin negatiivisia. Potkuja tulee, tiskauksen kilinä esim. Saa aikaiseksi. Kohta on mentävä ostamaan äitiyshousut. :-/

Olen niin vahvasti valeraskaana, että maitoakin tulee.

Yhteistyössä