mahassa kylmän tunne , sisäisesti ja myös iho kylmä??

vvk
Oisko kellään kertoa voisko tämä olla oireita raskaudesta? Tein kyllä negan pari viikkoa sitten kun oli pahoinvointia ja muita raskausoireita. Vai voiko tämä johtua cerazette minipillereistä?
 
Viimeksi muokattu:
Tee testi uudestaan vähän myöhemmin. Itse syön Yazeja. Epäilen, että oon raskaana ja testiä en vielä tee. Meinasin katsoa nuo seuraavat kuukautiset, että tuleeko niitä ja jatkuko mulla nää oireet. Viimesimmistä menkoista on reilu viikko. Menkkojen jälkeen kipeyty rinnat ja on edelleenkin kipeet ja turvonneet. Eilen aamulla oli paha olo, hirveetä yökkäilyä, mutta ei oksennus tullu, pitkin päivää oli etova olo ja alamahalla tuntuu menkkamaista jomottelua. Alamahalla myös tuntuu selkeetä nippailua. Tänään ollu aamusta lähtien huono olo ja töissä myös oli välillä niin, kuuma et hiki valu ja sitten yht'äkkiä palelin ihan hirveesti, pissalla saa ravata vähän väliä, janottaa ihan hirveesti. Mulla on 3- vuotias tytär jo ennestään ja oireet aika samantyyppiset, kun aloin tytärtä oottaa. Seurailen ensin näitä oireita ja ootan nuo seuraavat menkat ja jos senkin jälkeen jatkuu nää oireet, niin sitten teen testin.
 

Yhteistyössä