Mahassa ilmavaivoja ja ripulia jo yli viikon..ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karviainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karviainen

Vieras
Oisko kellään diagnoosia mikä mua vaivais?
netistä oon yrittäny ettiä tieoo,muttei taho löytyä...
Jos vaiva viä jatkuu niin meen kyl lääkäriin..
maha ei ole kipeä.ilmaa on ja paljon.uloste on ripulimaista.monta kertaa päivässä käytävä vessassa.ja kun hätä tulee on mentävä eti vessaan.

parina päivänä oli ehkä munasarjan kohta toiselta puolen mahaa kipeä,jolloin epäilinkin kystaa tms.johon kuulemma liittyy myös ilmavaivoja jne.mutta sitä kipua ei ole enää tuntunut...

Epäilin myös jotain suolistoloista..iik,mutta entiä mistä ois tullut,netistä ei oikeen tietoa kovasti löytynyt.

stressiä on,ja sillä kuulemma selittyy monet mahavaivat.ja ärtynyt paksusuoli..no enpä tiiä.

Laktoosi intoleranssi ja keliakia..no yktäkkiäkö ne ois tulleet...

Ruokavalion muutosta monet suosittelis..että valkoiset leivät ja jauhot ja sokerit pois,no voishan sitäkin kokeilla,mutta luulen et tää nyt on jotain muuta outoo.

Kiva jos jollain on ois mielipiteitä tai vinkkejä tähän mun mahavaivaan:)kiitos!

Suosittelen Molkosania, sitä saa kauppojen luontaistuoteosastoilta. Se tasoittaa vatsan toimintaa. Ja kuitujen lisääminen ja maitohappobakteerit, joita siis tuossa Molkosanissa on. Aika tehokasta.

Olettaen siis, että kyse ei ole viruksesta.

Mikäs tuo ADENOVIRUS on?
en olekaan kuulut siitä.Ilmeisesti pitää siis lääkärin diagnosoida?
Onko siihen lääkkeitä?

Ok,maitohappobakteerit ja tuo molkosan vois auttaa,eka oisin kyl tahtonu tietää et mikä mua vaivaa ennenkun hoidan,mut eipä maitohappobakteereista ole haittaakaan.

No eikai nyt tuollaista voi kukaan netissä diagnosoida. Noi oireet sopii salmonellasta noroon. Pitkittyneessä ripulissa täytyisi aina mennä lääkäriin antamaan ulostenäyte. Lääkäritkään eivät pysty tuota vaivaa arvioimaan vain sinua päältä katsomalla.

http://www.poliklinikka.fi/?page=2652164&id=9005868

tiedän että pitää hakeutua lääkäriin,en ole vielä mennyt koska,jos se on vaan stressistä ja maha ei ole kipeä ja oloni ei ole heikko,eli ei ole niiin pahaa ripulia.olen kyllä menossa jos tää ei tästä helpota.
ja täällä palstalla kysellään apuja milloin mihinkin kolotukseen niin ajattelin jos täälltä löytyis joku joka osais sanoo uuden vaihtoehdon oireisiini nähden kuin mitä minä olen itse jo päätellyt:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedän että pitää hakeutua lääkäriin,en ole vielä mennyt koska,jos se on vaan stressistä ja maha ei ole kipeä ja oloni ei ole heikko,eli ei ole niiin pahaa ripulia.olen kyllä menossa jos tää ei tästä helpota.
ja täällä palstalla kysellään apuja milloin mihinkin kolotukseen niin ajattelin jos täälltä löytyis joku joka osais sanoo uuden vaihtoehdon oireisiini nähden kuin mitä minä olen itse jo päätellyt:)

No mä voin sanoa, että mä sairastin salmonellaa noilla oireilla kuukauden ja tämä sekoitti vatsan toiminnan minulla vuosiksi.. Että toivon ainakin ettet ruokaa ole muille ihmisille laittamassa. Mä oon niin monta kertaa saanut esim. matkoilta erityyppisiä vatsavaivoja ja aiheuttaja on ollut aina eri. Yritin vain sanoa, että oireista ei voi päätellä yhtään mitään taudin laadusta.

Yhteistyössä