mahan turvotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirsi

Vieras
Hei!

Onko teillä ollut alkuraskaudessa mahan turvotusta? Mulla on maha ollu turvoksissa nyt monta viikkoa. En ole edes varma olenko raskaana. Oon nyt tehny kaiken kaikkiaan 4 testiä ja kaikki näyttää negaa. Oli mulla aika reilusti veristäkin vuotoa pari viikkoa sen jälkeen kun ois pitäny menkat tulla. Nyt mulla ois sitten kp 16, jos ne mun menkat oli vaa sen verran myöhässä...

Eli haluaisin tietää voiko mahan turvotus liittyä raskauteen vai olisiko se jotain muuta? Pitää kai käydä labrassa varmistaa, mutta oon ihan sekaisin ja oon jo välillä aatellu, etten mä sitten varmaan voi olla raskaana, kun oli se vuotokin välillä, mutta tuo maha vaan vaivaa mua.

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa vastailla!

En tiedä miten turvotus yleensä liittyy alkuraskauteen (kyllä varmaan jollakin tavalla), mutta minulla nyt aikalailla turvotusta, alushousut ja housut kiristävät todella lahjakkaasti... raskausviikot nyt 5+2. Toivottavasti saat asiaan pian varmuuden!

oiskohan nyt niin et kannattais lopettaa se stressaaminen ja luottaa niihin testeihin,että et ole raskaana???? Stressaamalla asista lykkäät menkkojen tuloa....... Tai mene lekuriin ja selvitä asia!!!!!

Niin no tosiaan en ole stressannu asiaa vielä sillon ku menkat oli myöhässä. Odottelin vain onnellisena, josko olisin ollu raskaana... Nyt on asia kuitenkin alkanu vaivaamaan, ku maha on turvoksissa edelleen ja yleensä se turvotus loppuu sillon ku menkatkin!

Yhteistyössä