(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anteeksi, kyselen taas :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anteeksi, kyselen taas :)

Vieras
Oon monta kertaa kysellyt mutta silti haluan vielä kysellä. Oon tehnyt kolme haamuplussaa, kuitenkin selkeetä, ja nyt viimeistään tiistaina pitäis alkaa oikeesti niinku menkat. Neuvolatäti ainakin uskoo et oon raskaana mutta mulla on maha välillä niiiiin hirmu kipee, just niin kuin ne menkat alkais. Välillä juoksen vessas kattomas joko tuli verta kun tuntuu et lorahtais muttei viel onneks oo tullu. Voinko luottaa noihin plussiin ja ottaa rennosti ja miks tuo maha on noin kipeä? Ja niistä testeistä, tämä ois tosi tärkee kysymys, voiko niihin testeihin tulla se plussaviiva minuuttien jälkeen vasta pikkuhiljaa voimistuen aika selväksikin viivaksi vai pitäisikö sen viivan näkyä testissä heti? Huomen lääkäriin meno mut silti haluaisin jo teiltä neuvoja sun muita. Eli mul on ihan semmonen olo et menkat alkaa ettei oikeestaan mitää eroa oo siihen etteikö menkat alkais. Nyt olis viikkoja vasta tasan 5. Kierto mulla ollu aina melkein 35 pv, joskus vähemmän.

siis niinku miten tosissaan? no, oon ensikertalainen ja yritetty kaks vuotta niin en kovin hevillä usko.. ja mistä minä voin tietää onko tämmönen menkkamahakipu ihan normaalia.. :(

Yhteistyössä