Mahan pingotus iltaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lettis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lettis

Vieras
Aina illaksi, ruokailun jälkeen, vatsani paisuu ja tuntuu pingoittuneelta. Nyt on myös jotain vihlonta ja jomotusta eri paikoissa vatsaa ajoittain. Toki sitä heti huolestuu, että onko kaikki ok..?
Aamulla taas aika slimmi olo vielä rv 18.
Oletteko huomanneet vastaavia tuntemuksia ruokailin jälk tai iltaisin yleensä?

Mulla masu on aina tosi turvoksissa iltaisin, näin on ollut koko raskauden ajan, mutta kaikki on aina ollut kunnossa.
kerään myös kovasti ilmaa masuun ja aamulla meillä on käynnissä aina aikamoinen torvisoitto !
Kaikenlaista vihlontaa ja jomotusta on ollut, ummetuskin aika tuttu kaveri meillä.

Ihan samanlaisia oireita täällätkin. Nyt menossa rv 15 ja aamulla olen lähes lättävatsa ja sitten sitä mukaan kun syön/juon päivän mittaan vatsa turpoaa. Illalla se on sitten iso ja pinkeä. Tilanne on ehkä vähän hellittänyt alkuraskauden ajoista.

Olen myös yrittänyt tutkia vaikuttaako asiaan se mitä syön tai paljonko juon, mutta lopputulema näyttää aina olevan sama. Yöllä käyn sitten n. 3 kertaa vesassa "litrapissalla" eli siitä olen päätellyt että turvotus tulee todennäköisesti nesteen kertymisestä. Painokin nousee päivän aikana aina 1,5 - 2 kg verrattuna aamun tilanteeseen.

Yhteistyössä