mähän KUVITTELEN tän, eikö?!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
kun menkat alkaa oleen pari viikkoa myöhässä ja mulla on pari viime päivää närästäny ihan sikana, mun selkä särkee,tissejä aristelee ja huimaa. mulla on hormonikierukka, eli eikö olekkin nyt niin, että tää kaikki on mun pään sisällä?!! mähän EN VOI olla raskaana, eikö niin?!! :| tilasin jo testinnki, mut se tulee vasta ens viikolla.. :ashamed: hemmetti..mä varmaan oon ite kehittäny nää oireet jotenki alitajusesti.. juu, niin se täytyy olla.. tällastahan sattuu?! niinhä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
hormonilierukasta voi jääd menkat pois kokonaan ja kun siinä on hormoneja se voi vaikuttaa kuvailemiisi asioihin

joo.. niin se varmasti on.. ok.. ähh, mulla vaan vaivaa!! :ashamed:

no siis kaikkihan on mahollista, mutta tiedän tapauksia joissa on tullut ton kanssa raskaaksi ja tiedän sellasia et on tollasia oireita ja menkat ollu pois lähes koko kierukan ajan. =) Mutta enpä tiedä sitten, voit tietty testata jos haluat varmuuden

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kunpa minullakin olisi tuollainen hedelmällisyys kuin sinulla. Monta vuotta oltu ehkäisyttä ja ammuttu täysillä huteja..

meillä oli kans alku hankala, mutta sitten kun eka kerran tärppäs (meni sittemmin kesken) ni sitten oonki raskautunu suunilleen ajatuksesta.. :/

Yhteistyössä