S
Sari
Vieras
Mulla pullahti maha näkyviin oikeen kunnolla pari päivää sitten. Siirryin mammahousuihin 3 päivää sitten, maha näkyy jo tosi selvästi. Kaverillani on 22 viikko menossa ja meidän maha näyttää melkein samalta. Kaikki jotka minut on nähny, epäilee tuplia mahan koon vuoksi. Itse asiassa alkuraskauden ultrassa oli kaksi alkiota, ja toinen gynen mukaan menehtynyt. Gyne kuitenkin sanoi, että np-ultra vasta varmistaa tilanteen 100 %. Onkohan se toinen sittenkin hengissä, ihmetyttää suuresti mahan koko. Odotan toista lasta, esikoisen aikanakin olin kyllä tosi iso, mut että näin aikasin tällainen maha, kauhistuttaa miten iso olen loppusuoralla.
Viikon päästä np-ultra, on kyllä jännää onko vaan yksi vai sittenkin tuplat. Silloin toisella ei näkynyt sykettä ja gyne sanoi, et koon perusteella on n. viikon ero, olisko tämä ei hengissä oleva voinut hedelmöittyä myöh. niin että syke ei sen takia silloin vielä näkynyt, voiko siis viikon erolla hedelmöittyä kaksi munasolua ?
Viikon päästä np-ultra, on kyllä jännää onko vaan yksi vai sittenkin tuplat. Silloin toisella ei näkynyt sykettä ja gyne sanoi, et koon perusteella on n. viikon ero, olisko tämä ei hengissä oleva voinut hedelmöittyä myöh. niin että syke ei sen takia silloin vielä näkynyt, voiko siis viikon erolla hedelmöittyä kaksi munasolua ?