Mahakivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiliina

Jäsen
21.11.2007
303
0
16
Onko kellään ollut alamaha kipeä aivan raskauden alkuvaiheessa? Itselläni on alamaha kipeä menkkamaisesti, mutta vasta ensi viikolla testailen, olisko tärpännyt. Toivoisin kovasti, et on tärpännyt, mutta nää mahakivut syö hiukan toivoa, välillä tekisi mieliä ottaa särkylääkekin kipuun, mutta en sitten kuitenkaan viitsi. Pelkään niin, et nää oireet on merkkejä, et täti tulee kylään...

Mulla alkas menkkamaiset kivut ainakin viikkoa ennenkun menkkojen piti edes alkaa. Välillä se jomotus oli tosi kovaa, ja olin varma että menkat alkaa.. Mutta sitten alkoi rinnat kipeytyyn.. Ja nyt tukevasti raskaana rv 37+3 :D

Toivotaan että sulla kävisi samoin, jos siis plussaa toivot :flower:

ihana kuulla, et vielä siis on mahdollisuus =) jotenkin tuntuu, et sais heittää toiveet kankkulan kaivoon, kun maha kipuilee, mut siis vielä on toiveita :) kiitos vastauksestasi, se piristi kummasti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja anu84:
Täällä oireet aika samat, ja viime la tai su olis menkkojen pitäny alkaa...

no nyt me saadaan jännätä yhdessä :) täälläkin vauva todella toivottu ja odotettu! Mut eikös haalea plussa tarkoita jo et olis tärpännyt? Vitsi, kun viikko menisi nopeesti, niin mäkin pääsisin testailemaan :)

raskauden alussa mulla oli maha samalla tavalla kipeä kun ennen menkkoja mut ehkä vähän pahemmin ja sehän jatkuikin muutaman viikon kohdun kasvukipuina.näin on ollut kahdessa onnistuneessa raskaudessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja laurelll:
Itsellä varmistu tänää,että vauvelia odotellaan =)..Maha on kipee ja kouristelee silloin tällöin..ilmeisesti normaalia?!

OIKEIN isot onnittelut!! :flower: toivottavasti pieni tarraa kovasti kiinni ja pysyy mukana loppuun saakka! =) Mitä olen täällä nyt keskustellut, niin joillakin on maha ollut kovaakin kipeä alkuraskaudesta. Kuinka sun maha on kipee? Itse niin toivoisin, että omatkin mahakivut johtuisivat siitä, mutta taitaa olla turhaa toivoa, ihan samanlaiset kivut kuin alkavissa menkoissa :(

Yhteistyössä