Mahakivut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiliina

Jäsen
21.11.2007
303
0
16
Onko kellään ollut alamaha kipeä päivittäin ovulaation jälkeen, vaikka olisikin tärpännyt? Itselläni on alamaha kipeä menkkamaisesti, mutta jännää tässä on se kun kp on 20/28, et nyt jo menkoista vihoittelisi näin kovaa.. Toivoisin kovasti, et on tärpännyt, mutta nää mahakivut syö hiukan toivoa, välillä tekisi mieliä ottaa särkylääkekin kipuun, mutta en sitten kuitenkaan viitsi. Toivottavasti joku osaa auttaa :)

Minulla on myös ollut muutamana päivänä mahanipistyksiä, välillä tuntuu vasemmalla ja välillä oikealla puolella :/ Sitten nuorinta lasta nostettaessa välillä oikein vihlaisee mahassa :'( Mulla menossa nyt kp 21/28 ja tänään huvikseni tein raskaustestin, joka tietenkin näytti negatiivista. Olisko sitten kiinnittymiskipuja vai mitä? Muita oireita ei ole.

Täällä kanssa kellä on orastavaa pahaa oloa ja menkkamaisia tunteita. Täällä kp 18/28. Lisäksi rintoja vihloo välillä. Kiva että täältä löytyy kohtalotovereita. Toivottavasti plussataa ens kuussa!

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmu:
Itselläni ollut mahakipuja vasta viikko ennen menkkoja, ei aiemmin.
Voivathan sulla olla vaikkapa kiinnittymiskipuja....! ;)
Onko sulla muita oireita?

Toivotaan, et olis kiinnittymiskipuja :) no vähän tänä aamun kahvin haju tökki ja on tullut sellanen flunssainen olo, mut se nyt voi olla merkki alkavasta flunssasta, kun sitä on niin paljon liikkeellä :headwall: Mut toivotaan, et olis merkki jostain muusta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Täällä kanssa kellä on orastavaa pahaa oloa ja menkkamaisia tunteita. Täällä kp 18/28. Lisäksi rintoja vihloo välillä. Kiva että täältä löytyy kohtalotovereita. Toivottavasti plussataa ens kuussa!

Ihanaa tosiaan, kun täällä on kohtalotovereita, saa jännätä yhdessä tulevaa :) Toivottavasti täti pysyy mahdollisimman kaukana ja pääsis testaileen, pitää sit kertoo kuulumisia, jos jollakin plussa paukahtaa testiin! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Juu sitä täälläkin odotellaan. Koskas sä olet plussaamassa!? Mä viimeistää sinä päivä kun tädin pitäis tulla eli 3.12. Toivottavasti pysyis poissa.

Mä ajattelin tehdä testin viimeistään lauantaina, silloin olis kp 29/28 :) Toivotaan, et täti ei sit tuu ennen sitä!

Mä oon pohjanmaalta, ootko nti itse mistä päin?

On se tosiaan mukavaa, kun kohtalotovereita löytyy tälläkin saralla :flower: Itse ajattelin testailla joskus 4.12. tietämillä JOS täti ei sitä ennen tule. Toivotaan kaikki, että täti pysyisi poissa!! Itse haaveilen neljännestä lapsesta ja toivottavasti olisi kerrasta tärpännyt. No, jännittämisiin!!! Minä olen jokunen 10 kilometriä Vaasasta pois päin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tatjana80:
On se tosiaan mukavaa, kun kohtalotovereita löytyy tälläkin saralla :flower: Itse ajattelin testailla joskus 4.12. tietämillä JOS täti ei sitä ennen tule. Toivotaan kaikki, että täti pysyisi poissa!! Itse haaveilen neljännestä lapsesta ja toivottavasti olisi kerrasta tärpännyt. No, jännittämisiin!!! Minä olen jokunen 10 kilometriä Vaasasta pois päin.....

Tullaan kertoileen tänne sitten tuloksia :) toivotan sinnekin päin plussatuulia, toivottavasti meitä onnistaa! =) itsellä ajatukset pyörii vain yhden ajatuksen ympärillä... :ashamed:

Mä olen lahdesta! Juu tullaa kertomaan varmasti. Laitetaa jos lisää oireita ilmestyy tai sitten se pahin tapahtuu että täti tulee kyläilemää :/
Mutta plussaus tuulia sinne päinki!

Täällä myös maha ollut kipeä, nyt kp 21/28. vatsaa juilii ihan alhaalta, selkää myös, varsinkaan selkä ei ole kipeä ennen menkkoja, vatsakiv vasta vuodon alettua. Kohdunnipukkaakin olen tutkinut tässä ja viimekuussa, nyt se on tosi ylhäällä, napakka ja mielestäni kiinni... Viikonloppuna oli pari kertaa kuvottava olo (ei kuitenkaan edes lähelle oksettava, mutta kuvottava kuitenkin...) Ja vatsa on jotenkin kummasti alaosasta turvoksissa, tosin vatsanahka on muutenkin päässyt vähän lurpsahtamaan ja yksi lapsi jo synnytettynä, niin ei se ole ihan teini-timmissä enää muutenkaan.

Jännää, onkohan tässä kyseessä toiveiden herättämä mielikuvitus, vai jotain muutakin... ;) Testaan 30.11, jos täti ei sitä ennen kylään kurvaa punaiselle autollaan.

Tervetuloa mussu mukaan jännittään =) nyt mulla meinaa ainakin loppua usko, että olisi tärpännyt. Tänään kipu tuli taas pupuilun jälkeen, mulla se yleensä enteilee menkkoja :headwall: että sellaista tänne! Mutta tunteet on tänään kyl heitellyt, pillahdin yhtäkkiä itkemään miehelleni sitä, että olen varma, että täti tulee vielä. En nyt yleensä ole noin herkkä.. :heart: Kiva, kun tänne saa tulla purkaan näitä tuntemuksia! :)

Minä täällä syyttelen edelleen sitä mielikuvitusta - kaikenmoinen juiliminen loppui yönaikana. Jotenkin nyt on semmoinen asenne, että on syytä palata maanpinnalle, juuri tällä hetkellä ei ole mitään oireita (rinnat ehkä aavistuksen kipeät, mutta niin ne oli viime kierrossakin, vaikka uutta onkin ennen menkkoja), eikä uskoa plussaamiseen juuri ole myöskään (tunninpäästä voi taas olla molempia ;) :headwall: )

Mulla täällä menee aika samaa rataa jne. Tosin toi yökötys nyt on ainakin nyt aamulla kadonnut mutta edelleen nippailee tälläki hetkellä oikeella alhaalla mahassa. Jotenki eilen mulle tuli semmoinen olo että kyllä se täti sieltä tulee taas kuitenkin.

Mulla samat oireet kuin eilenkin, eli mahasta välillä ottaa. Ehkä IHAN VÄHÄN on huono olo välillä. Sit pudotaan kovaa ja korkealta, jos täti tuleekin ensviikolla 29.11. :'( Mulla olis ainakin mese: katja.ahokas@hotmail.com

Etunimi on totta, mutta sukunimi kesällä vaihtunut :p

Musta kans tuntuu, et mielikuvitus tekee tepposiaan ja kehittää kaikki mahdolliset oireet :headwall: tänään mahakipua ei oo ollut ollenkaan, ainakaan vielä.. Mihinkähän se lähti? En tiedä sitten, onko hyvä vai huono juttu.. :o Mullakin vaihtelee päivittäin tuntemukset, välillä oon ihan varma et on tärpännyt ja toisena hetkenä taas sitä mieltä että ei todellakaan. No mut 1.12 se selviää, tädillä ei olis kyl mitään asiaa tänne! =) Kiva kuulla, et täällä on muillakin samoja tuntemuksia, etten oo tulossa yksin hulluksi :D

hulluksi tosiaan tässä itsensä tuntee. Menis viikko jo, niin tietäis. Kyllä mä kuvittelin oviksen tuntevani ja oikeaan aikaan oltiin liikkeellä, mutta vielä on hoidot vähän vaiheessa (läääkri oli sitämieltä, että alkuvuodesta voisi alkaa odotusta odottelemeen, mutta minkäs teet, odotan jo nyt :headwall: ). Tänään tosiaan kipuja on selkeästi vähemmän, selässä ei yhtään. Alavatsa on, kuin siellä olisi pieni ilmapallo sisällä - siis vähän niin, kuin ilmavaivat, mutta edessä :laugh: .

Mul on kans samoi oireit mut vast jätin pillerit ni en usko et noin hienosti ois tärpänny et het ekasta ois tullu ko viimosin peittojen pöllytys tapahtu tiistaina ja samana pvänä jätin pillerit kesken luiskan.. jos söis vähä ni jospa se maha siit jos ois vaiks vaan nälästä johtuvaa.. tosin olin syöny pväl sillo ni siit vähä aika ni alko mahas nippailla ku tulin tähä koneelle vaa istumaan.. tiedä sit.. mut ehk mä vaan kuvittelen oireita itelleni joita ei oikeesti ois ees :p

Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
hulluksi tosiaan tässä itsensä tuntee. Menis viikko jo, niin tietäis. Kyllä mä kuvittelin oviksen tuntevani ja oikeaan aikaan oltiin liikkeellä, mutta vielä on hoidot vähän vaiheessa (läääkri oli sitämieltä, että alkuvuodesta voisi alkaa odotusta odottelemeen, mutta minkäs teet, odotan jo nyt :headwall: ). Tänään tosiaan kipuja on selkeästi vähemmän, selässä ei yhtään. Alavatsa on, kuin siellä olisi pieni ilmapallo sisällä - siis vähän niin, kuin ilmavaivat, mutta edessä :laugh: .

Onko sulla mitkä hoidot vaiheessa? Meillä yrittäminen vielä ihan alussa, olisikin todella onnea matkassa jos heti tärppäisi =) oon vain niin kauan joutunut elämäntilanteen takia siirtää yrittämistä, että nyt sitä tärppiä odottaa kovasti, kun vihdoin pääsi yrittämään. Mutta odottavan aika on usein pitkä :headwall: musta ainakin tuntuu, et päivät kestää ikuisuuden, viikosta puhumattakaan :p onneksi täällä saa purkaa itseään :kieh:

Yhteistyössä