I
ihmettelen
Vieras
Tos kyselin sitä herkkää apteekin testiä... Laitan nyt omana aloituksena tän.
oo clearbluen ostin ja tein. Ei vois selvempi nega olla
Itkettää!
Mikä mul sit on. Mahassa, alhaalla ja keskellä, tuntuu painontunnetta, (kuin olisi pallo joka paisuis tuolla alhaalla) sivummalla sellaista kohdunkasvukipuja? Noustessa, yskiessä, kääntyessä sängyssä tulee välillä todella kovia repäisykipuja. Hiukset rasvottuu, valkovuoto tosi runsasta ja lämmöt 37+. Kerran on käynyt raudanmakukin suussa ihan selvästi.
En kai mä voi kuumeisena ihan kaikkea kuvitellakkaan?! Mä en yhtään tiedä miten mun kierto menee. Ollut noin 46 mut nyt ekaa kertaa clomit mukana mut eipä näy auttavan
Esikko tuli metuilla ja teroilla. Nyt vuosi yritystä eikä vaan kuulu... En tiiä varmaksi oviksestakaan kun en niin seuraillu. Kp 17 hommailtiin et liekkö ees mahdollistakaan et ois tärpänny...Mut miks mä oireilen näin vai onko mulla joku tulehdus!!! Voiko climit tehä näitä oireita? Kauanko vielä odottelen menkkoja ennenkä hakeudun gynelle?
oo clearbluen ostin ja tein. Ei vois selvempi nega olla
Mikä mul sit on. Mahassa, alhaalla ja keskellä, tuntuu painontunnetta, (kuin olisi pallo joka paisuis tuolla alhaalla) sivummalla sellaista kohdunkasvukipuja? Noustessa, yskiessä, kääntyessä sängyssä tulee välillä todella kovia repäisykipuja. Hiukset rasvottuu, valkovuoto tosi runsasta ja lämmöt 37+. Kerran on käynyt raudanmakukin suussa ihan selvästi.
En kai mä voi kuumeisena ihan kaikkea kuvitellakkaan?! Mä en yhtään tiedä miten mun kierto menee. Ollut noin 46 mut nyt ekaa kertaa clomit mukana mut eipä näy auttavan