maha kasvaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isomasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isomasu

Vieras
Hei naiset!

Miten on, missä vaiheessa teillä on alkanut vauvamasu näkyä? Tiedän, että monilla ei masu näy kun vasta 20. viikolla tai jotain. Mulla menossa nyt rv 15 ja risat ja masu pönköttää jo aikas lailla...on ihan kova ja pinkeä. Olen normaalipainoinen eikä kiloja ole nyt niin paljon tässä ehtinyt tulemaan, että se olisi siitä kiinni... Olen ylpeä masustani, mutta toisaalta arveluttaa kertoa missä vaiheessa raskautta mennään kun ihmiset kyselevät nähdessäni masuni. Kai se mahan kasvu on rakenteistakin kiinni. Mikä muu vaikuttaa yksilöllisiin eroihin masujen kasvuissa? Mukavaa odotusta kaikille tuleville mammoille!

Minulla oli heti alusta lähtien aikamoinen pömppö alavatsa, tosin johtui varmasti turvotuksesta. Ei se kyllä mihinkään siitä hävinnyt, vaikka turvotus ja ummetus poistui. Nyt on rv 16 ja viime viikonloppuna yhden tuskaisen yön jälkeen vatsa pulpahti oikein kunnolla esiin. Vähänkään piukemmat paidat paljastavat aivan selvästi, että olen raskaana.

Töissä olen jo omassa huoneessani pitänyt housunvetskaria auki pitkän paidan alla, jottei ihan tukehtuisi..

Yhteistyössä