Maha ja rv pino maanantain kunniaks!

ro
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.

(täs on tää mun max rv13 saatika ollenkaan raskaana maha ) :D
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ro:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.

(täs on tää mun max rv13 saatika ollenkaan raskaana maha ) :D
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...:)
Häh täh, oon rv14 ja mul on paaaaljon pienempi. :)
Ihan pieni ja sievä masu sulla! EIKÄ näytä "liian pieneltä".
Kumma lääkäri sulla. :kieh:
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja ro:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.

(täs on tää mun max rv13 saatika ollenkaan raskaana maha ) :D
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...:)
Häh täh, oon rv14 ja mul on paaaaljon pienempi. :)
Siis tuo kuva on rv20+3 mahaa mutta lääkäri sanoi tänään kun kysy viikkoja että hänestä mun maha on max13 jos sais arvioida saatika ollenkaan raskaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Siis tuo kuva on rv20+3 mahaa mutta lääkäri sanoi tänään kun kysy viikkoja että hänestä mun maha on max13 jos sais arvioida saatika ollenkaan raskaana.
Heh, oikeesti?Mun mielestä tuo on ihan selvä ja oikein sievä raskausmaha, ei epäilystäkää asiasta..Kaikkee ne lekurit päästelee suustaan.. :p
 
z
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja ro:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Rv20+3 ja saigonilla. Muuten ihan jees olo.

(täs on tää mun max rv13 saatika ollenkaan raskaana maha ) :D
Sullahan on jo tosi hyvänkokoinen maha viikkoihin nähden. Ei tuossa vaiheessa kovin suuri maha vielä kuulukaan olla. Rv13 maha nyt ei näy nimeksikään...:)
Häh täh, oon rv14 ja mul on paaaaljon pienempi. :)
Siis tuo kuva on rv20+3 mahaa mutta lääkäri sanoi tänään kun kysy viikkoja että hänestä mun maha on max13 jos sais arvioida saatika ollenkaan raskaana.
No ei kai kenelläkään nyt tollasta mahaa oo jos ei raskaana oo, tai jos on niin voi herranjumala kun käy sääliks... musta näyttää ihan hyvän kokoselta kyllä!

 
Oi musta on ihanaa lukee kuulumisia just noilta 11-20 viikoilta, niihin liittyy niin kamalan ihana kauhunsekainen ilo joka on jotain ihan uniikkia... :D Kaikki on uutta ja ihmeellistä... :heart: Nyt tää vaan on lähinnä tylsää ja aika tuntuu puuduttavan pitkältä eikä mitään tapahu... :p
 
Duffy harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Oi musta on ihanaa lukee kuulumisia just noilta 11-20 viikoilta, niihin liittyy niin kamalan ihana kauhunsekainen ilo joka on jotain ihan uniikkia... :D Kaikki on uutta ja ihmeellistä... :heart: Nyt tää vaan on lähinnä tylsää ja aika tuntuu puuduttavan pitkältä eikä mitään tapahu... :p
Musta tuntuu, ettei tää aika mee eteenpäin ollenkaan :D Ois ihanaa ku se maha jo näkyis pikkasen ja varsinki ku pääsis ultraan kattomaan, että kaikki kunnossa. Meinaa aina välillä iskeä pelko, että onkohan se pieni siellä enää edes elossa, mutta meillä taustalla lapsettomuus niin kai ihan normaaleja tuntemuksia. Onneksi tuo kohtu on kasvanut, niin se vähän helpottaa :)
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Oi musta on ihanaa lukee kuulumisia just noilta 11-20 viikoilta, niihin liittyy niin kamalan ihana kauhunsekainen ilo joka on jotain ihan uniikkia... :D Kaikki on uutta ja ihmeellistä... :heart: Nyt tää vaan on lähinnä tylsää ja aika tuntuu puuduttavan pitkältä eikä mitään tapahu... :p
Mä haluun samoille viikoille ku sä , nyt tää aika vasta hidastukin kun ultrat ohi yms.. mä tahdon kanssa tonne lähelle rv30 :D
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Tässä sitä mennään rv 10+3 tänään. Kaksihan niitä siellä varhaisultrassa näkyi perjantaina... :xmas: Ja siis toinen raskaus mulle. :heart:




Valitan Simpsoneita taustalla sekä Nalle Puh-yöpaitaa. :saint:
Oi että, oikein paljon onnea tuplista :heart: ihana pieni masu :heart:
 
Kai se on niin ettei niihin viikkoihin oo oikein koskaa tyytyväinen, alussa oottaa rakennetta ja sitä et maha näkyy, puolessa välissä oottaa et olis jo yli 30:nen ja yli 30:nen oottaa et olis jo la... :p Ollaan me naiset vaikeita.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Tässä sitä mennään rv 10+3 tänään. Kaksihan niitä siellä varhaisultrassa näkyi perjantaina... :xmas: Ja siis toinen raskaus mulle. :heart:




Valitan Simpsoneita taustalla sekä Nalle Puh-yöpaitaa. :saint:
Oi että, oikein paljon onnea tuplista :heart: ihana pieni masu :heart:
Kiitos kiitos! =) Kyllähän tätä aavisteltiin, mies on kaksonen, miehen isä on kaksonen sekä miehen isoisä on kaksonen... :D
 

Yhteistyössä