Menin sinne omalla autolla.Aika oli klo 10. Mulle oli tarkoitus antaa rauhoittava lääke ahtaanpaikankammon vuoksi.Luulin että kyseessä joku pilleri, mutta olikin suonensisäinen lääkitys.Lääkäri sanoi ettei autonrattiin ole sitten asiaa jos lääke laitetaan.Klo 18 olisi ollut lupa vasta ajaa autoa.Hoitaja sai puhuttua mut ympäri, että kokeiltiin ilman lääkitystä ja mä SELVISIN siitä=)Hän vielä sanoi, että jos otan lääkkeen, niin mun koko päivä saattaa mennä pilalle, sillä se voi vaikuttaa myös siten, että nukuttaa koko päivän, eikä jaksa mitään tehdä.
Myönnän kyllä etten olisi kauempaa kestänyt...kuvaus kesti n 15-20min.Putkessa tuli kuuma, vaikka siellä raikasta kylmää ilmaakin jostain tuli.Kotiin kun lähdin, niin olin huonovointinen, oli oksettava olo, mutta tunnin pari lepäilin ja sitten helpotti.Taisi ennakoida migreeniäkin.Jos vielä joskus magneettikuvaan joudun tai pääsen(ihan miten vain) niin mikäli se kestää kauemmin, niin sitten kyllä turvaudun esilääkitykseen, vaikka olis yks päivä pilalla.Nyt sitten vain odotellaan tuloksia parisen viikkoa*odottavan aika on pitkä*
Myönnän kyllä etten olisi kauempaa kestänyt...kuvaus kesti n 15-20min.Putkessa tuli kuuma, vaikka siellä raikasta kylmää ilmaakin jostain tuli.Kotiin kun lähdin, niin olin huonovointinen, oli oksettava olo, mutta tunnin pari lepäilin ja sitten helpotti.Taisi ennakoida migreeniäkin.Jos vielä joskus magneettikuvaan joudun tai pääsen(ihan miten vain) niin mikäli se kestää kauemmin, niin sitten kyllä turvaudun esilääkitykseen, vaikka olis yks päivä pilalla.Nyt sitten vain odotellaan tuloksia parisen viikkoa*odottavan aika on pitkä*