Märkärupitietäjiä paikalla?

Meillä tytöllä märkärupea kyynärtaipeessa, sekä kyljessä muutama parin millin kokoinen alku.
Antibioottia menossa kolmas päivä suun kautta. Tänään on tullut kylkeen uusi pieni alku.
Kuinka pian antibioottien pitäisi vaikuttaa?
Kädessä oleva n.2cm halkaisijaltaan oleva rupi ei ole suurentunut pariin päivään.
Miksi niitä alkunäppyjä tulee uusia, vaikka kuuri on päällä?
Eikö nuo antibiootit tehoa? :(
 
Kannattaa myös käyttää kirvelemätöntä desinfioivaa ainetta estämään leviämistä antibiootin lisäks. Luulisin et alkais jo pian antibiootti vaikuttamaan. Itelle tuli jollain matkalla märkärupi ja antibiootti auttoi must heti silloin (muistaakseni). Ite oon tolle sibicortille allerginen mut sekin voi olla hyvä. Välillä laittaisin desinfioivaa ja vaaleita puuvillaisia vaatteita, jotka ei ärsytä ihoa. Paranemista! :flower:
 
Mun on ihan pakko laittaa sivuhuomautuksena kuinka mun märkärupeni lähti pikkutyttönä.Mulla oli sitä kyynär-ja polvitaipeissa ja isälläni oli jokin perinnetieto että se lähtisi sammakonkudulla :eek: No, arvaattekin kuinka ihmeissäni olin kun isä vei mut maalla ollessamme ojan vierelle ja otti sieltä kasan kutua ja hieroi sitä taipeisiin. iiiuuu :$
Mutta niin kävi että se alkoi kuivua ja lähti märkärupi sen siliän tiän.
Jälkeen päin mietin etten kyl ikuna omille lapsille laittaisi..ties mitkä pöpöt pääsisi rikkinäiseen ihoon :eek:
Mitenköhän äitikin moiseen suostui se on jäänyt mysteeriksi :D
 

Yhteistyössä