Mäkin itketän teitä isänrakkaudella. :)

• Viestiketjun aloittaja tänään kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti
tänään kiitollinen
Noin hienoa videota kuin Grace laittoi en pysty laittamaan, mut kerron: pojan isä raitistui.
Poika on 14-vuotias ja onnensa kukkuloilla kun isä nyt touhuaa hänen kanssaan, rakentelevat sun muuta yhdessä. Ekan kerran koskaan poikaa käytettiin rautakaupassa ja sai maalipensselin käteen. Paistoivat lettuja pihalla ja korjailivat autoa.
14-vuotiaan pojan kyyneleet on jotain sellaista että irrottaa multa sydämen suunniilleen kantimistaan. On liian pitkä aikaväli jos halataan 13-vuoden välein.

Alkoholismi on tosi vittumoinen tauti, mut näköjään siitä voi yrittää parantua. Päivä kerrallaan. Oli mukavaa kun meillä haisi tänä vappuna vain sima. :)

ap
Mä en tiedä kumpaa itkisin enemmän, pieleen menneitä, menetettyjä päiviä ja vuosia vai sitä että ne on ehkä nyt loppu. Siis itkenkö surusta vai ilosta? Tai kannattaako edes itkeä, kun noi "miehet" vaan hymyilee? :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Oletko ollut yhdessä noin kauan alkoholistin kanssa? :eek: Vai ootko yh?
En viitsi tässä sen tarkemmin alkaa selostamaan, kun tuttujakin mahollisesti pyörii paikalla. Sanon vain, että kauan olen tässä ollut.

Kiitos myötätuntoa lausuneille :) Eiköhän tää tästä, hyvältä nyt näyttää. Mut olen silti realisti ja tiedän: päivä kerrallaan. Mutta se mikä mun mielestä osoittaa että toivoa on, on se seikka että mies itse sanoi tarviivansa apua. Ja myös hankki sitä itselleen. :) Saadaan valtavasti tukea tuolta "ammattilaisilta." :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Ihana tarina :) Ja antoi voimaa uskoa, että ehkäpä minunkin lapseni isä joskus osaa pistää asiat tärkeysjärjestykseen :)
:hug: Toivotaan näin. Ajatus vaan pitää tulla miehen itsensä päästä.

Meillä auttoi kun poika sano itse isälle että "mä en halua enää nähä sua. Mua hävettää näyttäytyä sun kaa. anna mun olla." Ei kiva juttu kun pojasta tuolta tuntui, mut jotain sitten tapahtui. Korkit meni kiinni.

Yhteistyössä