Mäkikuisma(hyperiforce nova)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avantasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö kantsis lääkäriltä hakea oikeaa mielialalääkettä, turvallisempaa olis niin. Toki mäkikuisma voi auttaa lievään masikseen yms, mutta ei sovi e-pillereiden eikä monen muunkaan lääkkeen kans. Tietääkseni vain apteekista mäkikuismaa.

Mäkikuisman haittavaikutukset ovat yleensä lieviä jos niitä on. Mielialalääkkeet aihettavat pysyviä muutoksia aivojen rakenteeseen, toimintaa ja muuttavat psyykettä palautumattomasti.

Hei täällä olisi lievää masennusta kärsivä nuori ja kiinostaisi tuo hyperiforce nova niin kertokaa kokemuksianne? :)

Itselläni se jo muutamassa viikossa kohotti mielialaa, poisti univaikeudet ja sai olon energiseksi. Aluksi oudoksutti vähän kun unet muuttuivat oudon yksityiskohtaisiksi ja ne muisti hyvin. Ne tuntuivat hieman erikoisilta. Käytin mäkikuismauutetta (joka on pillereitä tehokkaampi), noin puolen vuoden ajan. Kun lopetin, mieliala pysyi hyvänä toiset puoli vuotta. Nyt taitaa olla aika taas kokeilla miten auttaa.

Kaapissa odottaa purkki mäkikuismapillereitä, josko niistä tähän alavireisyyteen ja jaksamattomuuteen saisi jotain apua. Onko uusia käuttökokemuksia kertynyt ihmisille sitten edellisten viestien? Tänään olis mulla tarkoitus aloitella...

Hei!
Tiedättekö myydäänkö tuota hyperiforce novaa alle 18v? Itse olen 13v ja ollut masennusta jo parikin vuotta, niin olisin kiinostunut kokeilemaan :)

vogelin hyperiforce nova on tällä hetkellä loppu apteekeista. En tiedä katsovatko apteekeissa tuon ikärajaa mutta me ostimme teinille mäkikuismauutetta ruohonjuuresta. Sitä pitää ottaa vähemmän kun on vahvempaa

Yhteistyössä