Mäkikuisma(hyperiforce nova)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avantasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on kokemusta, ja auttoi oikeasti parissa viikossa :) mulla oli lyhytpinnaisuus, stressi, ärtyisyys ym kiusana, helpotti.
olin ensin epäluuloinen mutta onneksi kokeilin.

Alkuperäinen kirjoittaja Paula:
on kokemusta, ja auttoi oikeasti parissa viikossa :) mulla oli lyhytpinnaisuus, stressi, ärtyisyys ym kiusana, helpotti.
olin ensin epäluuloinen mutta onneksi kokeilin.

mistä hankit sitä? Minäkin olen miettinyt kokeilemista:) Arveluttanut vaan kun jotkut puhuneet mahdollisista maksavaurioista..

ostin apteekista ja käytin monta kuukautta ja ainakin tietääkseni maksani ihan ok :)
sehän on vaan että ei suositella jos on jotain lääkkeitä säännöllisesti käytössä

Eikö kantsis lääkäriltä hakea oikeaa mielialalääkettä, turvallisempaa olis niin. Toki mäkikuisma voi auttaa lievään masikseen yms, mutta ei sovi e-pillereiden eikä monen muunkaan lääkkeen kans. Tietääkseni vain apteekista mäkikuismaa.

Mulle koitettiin sepramia mutta tulos oli että luulin kuolevani siihen paikkaan kun tunnin päästä sen ottamisesta tuli paniikkikohtaus ja niitä tuli vähän väliä..lisäks oksentelin,olin tajuttomuuden rajamailla ja täysin kykenemätön hoitaa lasta :ashamed: joten jätin niiden ottamisen siihen sit ja sain myöhemmin oxamin,rauhoittavat pahimpiin oloihin..
Mutta kiva kuulla että se auttaa tai ainakin saattaa auttaa:) Onkohan sillä mitään haittavaikutuksia vai toimiiko niin että yhtäkkiä joku aamu huomaa olevansa pirteämpi :D

Tuo nova oli jonkun 23euroa ja kyllä se mulla ainakin piristävästi on toiminut..Ahdistuksesta en tiedä että toimiiko siihen mutta tuskin ainakaan pahemmaks oloa tekee:)

Alkuperäinen kirjoittaja Dani:
Eikö kantsis lääkäriltä hakea oikeaa mielialalääkettä, turvallisempaa olis niin. Toki mäkikuisma voi auttaa lievään masikseen yms, mutta ei sovi e-pillereiden eikä monen muunkaan lääkkeen kans. Tietääkseni vain apteekista mäkikuismaa.

Peesi tähän. (heikentää siis pillereiden ehkäisytehoa!)

eikös jos ei käytä pillerietä eikä alkoholia niin voi tuota harkita..Ei se nyt varmaan terveeltä ihmiseltä ihan äkkiä maksaa poksauta..en ainakaan oo koskaan kuullut että kukaan olis kuollut mäkikuismaan.

Tuleeko se kahden viikon päästä se vaikutus vai alkaako mieliala hiljalleen nousta kahden viikon käytön jälkeen..?niin että pitää useampi purkki syödä niitä..

Käytän mäkikuismaa.

Positiiviset vaikutukset tulivat esiin noin 2 viikon käytön jälkeen. Mm. ahdistuneisuus lievittyi.

Maksa on tutkittu. Maksa-arvot itseasiassa ovat parantuneet, mutta syy taitaa olla painon tippuminen. Alkoa en käytä.

Suosittelen kokeilemaan, jos kokee tarpeelliseksi, esim. hyperiforce nova, 60tbl, (3tbl/vrk), hinta n. 20euroa purkki. Apteekissa varmistetaan tuotteen yhteensopivuus muuhun lääkitykseen.

Mäkikuismaa olen kokeillut ja kyllä se toimii lievään masenukseen. Tulee iloisempi ja aktiivisempi olo ja unen laatu paranee. Mutta mitä on 5-HTP? Siitä en ole kuullut? Saako Suomesta? Onko turvallista käyttää?

Olen syönyt hyperiforce novaa nyt reilut 2 viikkoa. olen ollut paljon positiivisemopi ja iloisempi ihminen. Liekkö lumevaikutusta tai ei. Saa vain apteekista. ei sovi monienkaan lääkkeiden kanssa ja heikentää e-pillereiden ehkäisytehoa.

Saako mäkikuismaa vielä muka apteekista, kun itse käväsin kattomassa niin eipä näkynyt.
Vai olikohan se jossain piilossa siellä kun en nähnyt. Kertokaas mulle mistä löysitte.

Apteekissa oli laitettu vitamiinihyllyn alimpaan nurkkaan. Aluksi etsin luontaistuotteista.

UNEN laatu on parantunut muutamassa yössä. Näen aivan uskomattoman elävän tuntuisia unia.
Muita positiivisia vaikutuksia odotan vielä.

Yhteistyössä